قیمت روز خرید و فروش ماکارونی رشته ای عمده

قیمت روز خرید و فروش ماکارونی رشته ای عمده را می توان از طریق نمایندگی های و شرکت های عمده فروشی ماکارونی در سراسر کشور دریافت نمود. همچنین می توان با استفاده از سایت های اینترنتی فروش و عرضه ماکارونی جهان، قیمت شرکت ها و برندهای مختلف ماکارونی را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از ثبت سفارش، انواع ماکارونی و پاستای مورد نظر را به قیمت عمده خریداری نمود.

خرید فروش ماکارونی رشته ای عمده

قیمت روز ماکارونی رشته ای عمده در ایران

ماکارونی ۷۰۰ گرمی و به خصوص ماکارونی رشته ای به عنوان یکی از غذاهای محبوب در میان خانواده های ایرانی محسوب می شود که با روش های مختلفی پخت و مصرف می گردد.
همان طور که می دانید اخیرا با توجه به نوسان بازار ماکارونی در ایران، قیمت ماکارونی رشته ای اسپاگتی با افزایش قیمت مواجه شده است و در حال حاضر هر بسته ماکارونی رشته ای 700 گرمی در بازار با قیمت 5200 الی 5800 تومان ارائه می شود.

قیمت روز ماکارونی رشته ای عمده

قیمت عمده انواع ماکارونی در شهرهای مختلف با توجه به هزینه های مربوط به باربری و فاصله آن ها از مرکز کشور، متفاوت می باشد. به طور معمول قیمت یک کارتن ماکارونی رشته ای 700 گرمی در عمده فروشی ها با توجه به نوع برند و کیفیت آن دارای بازه قیمت 60000 تا 72000 تومان می باشد و توسط شرکت های خرید و فروش ماکارونی رشته ای به صورت عمده عرضه می گردند.
چنانچه شما نیز خریدار عمده ماکارونی رشته ای می باشد می توانید جهت اطلاع از قیمت روز ماکارونی رشته ای عمده و دریافت لیست قیمت ماکارونی به صورت عمده، درخواست خود را از طریق فرم های موجود در سایت ثبت نموده و یا به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

قیمت یک کارتن ماکارونی رشته ای عمده

برترین برند های تولیدی ماکارونی رشته ای در جهان

خواستگاه اصلی پاستا و ماکارونی کشور ایتالیا می باشد و در حال حاضر انواع ماکارونی رشته ای ایتالیایی مشتریان بسیاری در بازارهای جهانی دارند. همچنین کشور ترکیه نیز یکی از کشورهای اصلی تولید کننده ماکارونی در جهان می باشد که این ماکارونی ها با برندهای متنوع در بازار جهانی عرضه می شوند.

انواع ماکارونی رشته ای خارجی وارداتی

جالب است کشور ایران نیز جزو چهار کشور برتر تولید کننده و صادر کننده ماکارونی در جهان می باشد و سالیانه بیش از 40 هزار تن ماکارونی در کشور ما تولید می شود که بخش عمده آن به کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای همسایه، برخی کشورهای آفریقایی و کشورهای اروپای شرقی صادر می شوند.
در این رابطه تولید ماکارونی مرغوب و با کیفیت و بسته بندی مناسب اهمیت بالایی دارد که تولید کنندگان ماکارونی ایرانی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و استفاده از آرد سمولینا، انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی را با کیفیت مطلوب تولید و به نقاط مختلف دنیا صادر می کنند.

تولید کننده ماکارونی رشته ای مرغوب

شرکت های تولیدی ماکارونی در ایران

در حال حاضر شرکت های مختلف تولید ماکارونی و کارخانجات ماکارونی در شهرهای مختلف کشور، با بهره گیری از خطوط تولید پیشرفته و نیروهای مجرب و همچنین مواد اولیه مرغوب، انواع ماکارونی و پاستا را با کیفیت مطلوب تولید و با قیمت مناسب در بازارهای بین المللی ارائه می کنند.

عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای اسپاگتی

برخی از مهمترین شرکت های تولید کننده ماکارونی ایرانی عبارتند از:

  • شرکت ماکارونی زر
  • شرکت تولیدی ماکارونی مانا
  • شرکت تک ماکارون
  • شرکت تولید ماکارونی انسی
  • شرکت ماکارونی شیار

انواع شرکت های تولیدی ماکارونی ایرانی

نحوه پخت ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای یا همان اسپاگتی یکی از پرمصرف ترین انواع ماکارونی در ایران و جهان می باشد و معمولا به صورت دمی تهیه و مصرف می گردد. برای این منظور ابتدا رشته های ماکارونی را به آب در حال جوش اضافه کرده و سپس آبکشی می کنند. در ادامه مواد مختلف از جمله گوشت چرخ کرده، نمک، فلفل، رب گوجه فرنگی، سیب زمینی، زردچوبه، پیاز داغ، قارچ و هویج را بنا به سلیقه افراد مختلف به ماکارونی اضافه کرده و آن را مصرف می کنند.

نحوه تهیه ماکارونی رشته ای ارزان قیمت

همچنین امروزه مدل های جدید و متنوع ماکارونی شامل ماکارونی رشته ای سبزیجات، انواع ماکارونی پیچشی و ماکارونی های فرمی شکل دار در بازار موجود می باشند که می توان آن ها را از فروشگاه های ماکارونی و مواد غذایی و بازار خرید و فروش ماکارونی در سراسر کشور تهیه نمود.

فروش ماکارونی رشته ای عمده

فروش عمده ماکارونی ارزان قیمت

انواع ماکارونی فرمی صدفی، لوله ای و پروانه ای و ماکارونی رشته ای اسپاگتی و با قیمت مناسب توسط شرکت ما عرضه می شوند و به سراسر کشور ارسال می گردند. شما می توانید جهت استعلام قیمت فروش عمده انواع ماکارونی و همچنین خرید ماکارونی به صورت عمده و یا خرید ماکارونی فله ای با ما تماس گرفته و ماکارونی ها را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما