فروش عمده ماکارونی فرمی صادراتی برای عراق

فروش عمده ماکارونی فرمی صادراتی در عراق در مدل های متنوع و با وزن های بسته بندی مختلف انجام می شود. ماکارونی های فرمی و شکل دار امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده اند و انواع مدل های ماکارونی فرمی زانویی، پیچی، پنه، فیدلی و غیره به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شوند.

فروش ماکارونی فرمی صادراتی عمده

خرید ماکارونی شکل دار در بازار

امروزه علاوه بر ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی، انواع ماکارونی فرمی نیز بخش قابل توجهی از میزان خرید و فروش پاستا در جهان را به خود اختصاص داده اند.
همان طور که می دانید در حال حاضر کشورهای عراق یکی از مقاصد اصلی صادرات ماکارونی از ایران می باشد و البته در بخش های مختلف عراق تقاضاهای متفاوتی برای خرید ماکارونی وجود داد.
به عنوان مثال انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی در بسته بندی های 200 گرمی در مناطقی از عراق به خوبی به فروش می روند و برای برخی نقاط دیگر ماکارونی فرمی فیدلی یا ورمیشل در کیسه های 20 کیلوگرمی ارسال می شوند.

تولید انواع ماکارونی صادراتی

فروش انواع ماکارونی صادراتی در کشور

شرکت های مختلف تولیدکننده ماکارونی در کشور انواع ماکارونی صادراتی را به صورت عمده و حداقل در حجم یک تریلی یا کانتینر به فروش می رسانند و سپس به نقاط مرزی و گمرک ارسال می گردد. این شرکت ها دارای مجوز صادراتی بوده و در روی بسته بندی ها تاریخ میلادی محصولات درج می گردند.

انواع مدل های ماکارونی و پاستا در کشور ما با کیفیت مناسب تولید و عرضه می شوند و امروزه شاهد صادرات انواع ماکارونی فرمی، اسپاگتی،ورمیشل یا رشته سوپی، نودل و لازانیا از ایران به سایر نقاط جهان هستیم.

به منظور خرید انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی صادراتی و همچنین استعلام قیمت ماکارونی فرمی فله می توانید با نمایندگی های فروش ماکارونی در کشور تماس بگیرید. رشته سوپ یا ورمیشل سوزنی فله یکی از محصولاتی است که با قیمت مناسب از ایران به کشورهای عراق و سوریه ارسال می گردد.

بزرگترین مرکز فروش عمده ماکارونی

صنعت تولید و صادرات ماکارونی در کشور ما اهمیت بالایی دارد و بازاریابی مناسب می توان آمار آن را بهبود بخشید.
جهت استعلام قیمت و خرید عمده ماکارونی های صادراتی می توان با شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی در کشور ارتباط گرفت.

متاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند فقط باید از برندهای معروف و اصلی موجود در کشور، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. در حالی که امروزه شرکت ها و برندهای مختلفی در کشور وجود دارند که انواع ماکارونی را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با ارائه خدمات و قیمت مناسب عرضه می کنند و از این طریق می توان ماکارونی ها را بسیار راحت تر و با شرایط بهتر خریداری کرده و با بازاریابی مناسب و به آسانی به فروش رساند.

قیمت ماکارونی فرمی صادراتی عراق

قیمت ماکارونی رشته ای صادراتی

ماکارونی رشته ای اسپاگتی همچنان اصلی ترین و پرفروش ترین محصول حوزه پاستاها می باشد. در هنگام خرید ماکارونی رشته ای برای صادرات، دو عامل مهم که نوع ماکارونی رشته ای را مشخص می کند باید تعیین شود تا دقیقا همان محصول مورد نظر تهیه و ارسال گردد.
اولین پارامتر قطر ماکارونی های رشته ای است که معمولا از 1.2 تا 1.7 میلی متر و در برخی موارد بیشتر نیز می باشد.
و پارامتر دوم وزن بسته بندی ها است که با توجه به تقاضای مشتری مشخص می گردد و از بسته بندی های کوچک 200 گرمی تا بسته بندی های 900 گرمی تولید و عرضه می گردند.

در حال حاضر بیشترین میزان تقاضای ماکارونی رشته ای برای بسته بندی های 400،500 و 700 گرمی و با قطر 1.2 می باشد و در برخی از موارد نیز ماکارونی رشته ای 200 گرمی برای بخش هایی از کشور عراق تولید و ارسال می شود.

بنابراین با مشخص کردن نوع دقیق ماکارونی مورد نظر و حجم خرید می توان قیمت ماکارونی های صادراتی را متوجه شد و سپس برای خرید و ارسال ماکارونی ها به کشورهای مختلف اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما