فروش عمده ماکارونی رشته ای زیر قیمت بازار

فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای در بازار با قیمت های متفاوتی در حال انجام است. تفاوت قیمت ماکارونی رشته ای می تواند با توجه به کیفیت تولید نودل لیوانی کره ای و قطر رشته های اسپاگتی باشد. همچنین برندهای مختلف تولید کننده ماکارونی ممکن است ماکارونی ها را با قیمت های مختلف به بازار ارائه کنند.

انواع ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی معمولا در بسته های 500 گرمی و 700 گرمی در بازار توزیع می شوند هرچند که سایر انواع بسته بندی ها از جمله بسته های 900 گرمی و 750 گرمی نیز در بازار موجود می باشند که چندان به صرفه نیست. البته در برخی موارد ماکارونی رشته ای به صورت فله ای به متقاضیان این محصول ارائه می شود.
یکی از نکات مهم در رابطه با ماکارونی های رشته ای، قطر رشته ها می باشد که دارای تنوع بالایی هستند. اسپاگتی ها معمولا دارای قطرهای 1.2 تا 1.7 میلی متر و حتی در برخی مواقع دارای قطرهای بیش از 2 میلی متر نیز هستند.

انواع ماکارونی رشته ای

علاوه بر ماکارونی های رشته ای معمولی مدل های دیگر ماکارونی از جمله ماکارونی رشته ای سبوس دار، فیبردار و غنی شده نیز می شوند که دارای ارزش غذایی بالایی تری بوده و طبیعتا قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

انواع ماکارونی رشته ای

قیمت توزیع انواع ماکارونی رشته ای در بازار

در حال حاضر تعداد بالایی از شرکت ها و کارخانجات تولید ماکارونی در کشور وجود دارند که انواع ماکارونی های رشته ای را با کیفیت های مختلف تولید و در بازار توزیع می کنند. در این میان کارخانجات تولیدی تازه تاسیس، برای دریافت سهم خود در بازار سعی در کاهش قیمت ها دارند تا با سایر تولید کنندگان رقابت داشته باشند.

قیمت توزیع انواع ماکارونی رشته ای در بازار

همان طور که می دانید به طور کلی قیمت و کیفیت هر محصول دارای رابطه مستقیم با یکدیگر بوده و هر چه کیفیت بالاتر برود، قیمت آن محصول نیز افزایش می یابد. برندهای مطرح تولید ماکارونی رشته ای از جمله برندهای زر ماکارون و ماکارونی تک، جزو معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید ماکارونی در ایران هستند که همواره سعی می کنند محصولات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

قیمت توزیع انواع ماکارونی رشته ای در بازار

فروش عمده انواع ماکارونی زیر قیمت بازار

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران عمده نودل لیوانی ایرانی خرید از فروشندگان دست اول و بدون واسطه می باشد تا ماکارونی را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند و آن را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار دهند. شرکت ما قصد دارد با فروش انواع ماکارونی از جمله ماکارونی های رشته ای به صورت مستقیم از کارخانه، ماکارونی ها را با پایین ترین قیمت و زیر قیمت بازار به فروش برساند. بنابراین شما می توانید جهت خرید انواع ماکارونی با ارزان ترین قیمت ممکن با ما تماس گرفته و محصولات خود را به آسانی و با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

2

    • سلام وقت بخیر
      لطفا سفارش خود را به صورت کامل بر اساس مدل و مقدار مورد درخواست، از طریق فرم برای ما ارسال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما