خرید نودل صادراتی مرغوب به قیمت عمده

خرید انواع نودل صادراتی با کیفیت بالا و  مرغوب در طعم های مختلف و با بهترین قیمت صادراتی امکان پذیر می باشد. نودل های تولید شده در بسته بندی های کوچک توزین شده و سپس در کارتن های مخصوص آن قرار گرفته و توزیع می گردد.

تولید انواع نودل

تولیدکننده نودل صادراتی

همان طور که می دانید نودل یا Nudel، همان رشته های نواری نازک و بلند و در عین حال خوشمزه هستند که در حال حاضر طرفداران بسیاری در ایران و سایر کشورها پیدا کرده اند.

تولید انواع نودل صادراتی با کیفیت بالا و استاندارد در حال حاضر انجام می شود.
نودل ها معمولا در بسته بندی های 70 یا 75 گرمی پاکتی و یا به صورت نودل لیوانی تولید و عرضه می شوند.

انواع طعم های نودل در حال حاضر با کیفیت و قیمت مناسب در کشور ما تولید شده و برای صادرات به کشورهای عراق، سوریه، مصر و غیره ارسال می گردد.

خرید نودل صادراتی

خرید نودل صادراتی عمده

در برخی موارد نودل را به عنوان اندومی نیز می شناسند.
خرید عمده نودل صادراتی یا خرید اندومی صادراتی بر اساس تعداد کارتن مورد نیاز و همچنین نوع محصولات مورد نظر انجام می گیرد.

نودل ها در طعم های مختلفی تهیه و توزیع می گردند و برای انواع سلیقه ها مناسب می باشد. چند نمونه از انواع نودل ها عبارتند از:

  • نودل با طعم سبزیجات
  • نودل با طعم مرغ
  • نودل با طعم گوشت
  • نودل قارچ و پنیر
  • نودل ماسالاد
  • نودل باربیکیو

همچنین نودل ها به صورت بسته بندی پاکتی، کارتنی یا لیوانی می باشند که می بایست در زمان ثبت سفارش نوع بسته بندی مورد نظر را جهت خرید عمده صادراتی نودل ، مشخص کرد.

قیمت عمده نودل

قیمت عمده انواع نودل صادراتی

نودل یکی از محصولات مقوی و پرانرژی و در عین حال مقرون به صرفه می باشد و با توجه به زمان کوتاه آماده شدن، و پخت آسان آن، طرفداران بسیاری دارد که طعم های مختلف این محصول را استفاده می کنند.

قیمت عمده نودل صادراتی را می توان از کارشناسان فروش استعلام گرفت. معمولا قیمت نودل صادراتی بر مبنای هر کارتن و به صورت دلاری اعلام می گردد. برای این منظور باید ابتدا نوع بسته بندی، حجم سفارش و مقصد مورد نظر را در در زمان ثبت سفارش اعلام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما