فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای مانا

انواع ماکارونی رشته ای مانا و نودل ساده با قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شوند. ماکارونی رشته ای اسپاگتی مانا در مدل های متنوع در بازار موجود بوده و به صورت عمده به فروش می رسد.

فروش عمده ماکارونی رشته ای مانا

بررسی برند مانا

گروه صنایع غذایی مانا از سال 1358 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید ماکارونی آغاز نموده است. این شرکت  در ادامه به خرید و نصب ماشین آلات پیشرفته از کشورهای سوئیس و ایتالیا نمود. همچنین این شرکت کارخانه تولید آرد سمولینا را با هدف تامین مواد اولیه با کیفیت تاسیس نموده است. در حال حاضر محصولات شرکت مانا شامل بیش از 50 مدل اسپاگتی، ماکارونی فرمی، ورمیشل و لازانیا با کیفیت بالا و بر مبنای استاندارهای ایمنی مواد غذایی تولید و به بازار عرضه می گردند.

عرضه عمده ماکارونی رشته ای مانا

انواع ماکارونی رشته ای مانا

انواع ماکارونی رشته ای یا همان اسپاگتی مانا در وزن ها و قطرهای مختلف، مناسب انواع سلیقه ها و کاربردها تولید می شوند. انواع ماکارونی های رشته ای برند مانا عبارتند از:

  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی 1.2
  • ماکارونی رشته ای 1.4 در بسته بندی های 250، 400، 500، 700 و 1000 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 1.6 در بسته بندی های 500، 700 و 1000 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 2.7 با بسته بندی 600 گرمی
  • ماکارونی رشته ای لینگوئینی (مستطیلی) 700 گرمی
  • ماکارونی رشته ای فیبردار 500 گرمی
  • اسپاگتی غنی شده 500 گرمی

انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی مانا

ارزش غذایی ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای سرشار از کربوهیدارت بوده و بسیار مغذی می باشد. این ماده غذایی می تواند موجب تنظیم قند خون و تقویت عضلات افراد شده علاوه براین هضم آن آسان بوده و همچنین به صورت آماده مصرف می گردد.

مزایای خرید ماکارونی رشته ای مانا

فروش عمده ماکارونی مانا

انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی مانا و همچنین نودل کیمچی با قیمت مناسب و به صورت عمده توسط شرکت ما به فروش می رسند. جهت استعلام قیمت و خرید عمده انواع ماکارونی رشته ای با بهترین و مناسب ترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما