فروش عمده انواع ورمیشل در بازار

انواع ورمیشل از جمله ورمیشل آشیانه ای با بسته بندی های متنوع و با قیمت های مختلف در بازار به صورت عمده به فروش می رسند. ورمیشل یا رشته فرنگی به منظور تهیه انواع سوپ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید و فروش عمده ورمیشل

ورمیشل چیست

ورمیشل در واقع نوعی رشته فرنگی است که به صورت نازک و طولانی می باشد، هرچند که انواع خرد شده ورمیشل نیز در بازار موجود هستند. به عبارت دیگر نودل ساده رشته هایی باریک تر از اسپاگتی می باشند. همانند سایر انواع ماکارونی منشا اصلی ورمیشل (vermicelli) کشور ایتالیا است و از ترکیب آرد، آب و نمک تهیه می شود. در ایران ورمیشل ها با نام رشته سوپ شناخته شده و تهیه سوپ مرغ و سوپ رشته فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

ورمیشل چیست

انواع ورمیشل

ورمیشل ها دارای انواع معمولی یا خردشده و ورمیشل آشیانه ای موجود می باشند. دلیل نامگذاری ورمیشل آشیانه ای با توجه به شباهت آن به لانه پرندگان است. همچنین انواع ورمیشل ها در بسته بندی های مختلف 300 گرمی، 500 گرمی و 800 گرمی در بازار عرضه می گردند.
کارخانجات مختلف تولید ماکارونی و ورمیشل در ایران وجود دارند که ورمیشل ها ار با کیفیت و قیمت های مختلف تولید می کنند. برخی از برندهای تولید کننده ورمیشل در ایران عبارتند از:

  • شرکت ماکارونی مانا
  • عدل ماکارون
  • شرکت ماکارونی شمس آذر
  • شرکت ماکارونی و رشته رشد

پخش و عرضه عمده انواع ورمیشل

بازار فروش ورمیشل

ورمیشل ها در کشور ما معمولا جهت استفاده در سوپ به کار می روند و به صورت عمده جهت استفاده در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و غیره خرید و فروش می شوند. همچنین امروزه حجم بالایی ورمیشل از ایران به کشورهای مختلف صادر می شوند که بیشترین حجم صادرات آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد.

فروش عمده انواع ورمیشل

بازار خرید و فروش عمده انواع نودل کیمچی به صورت عمده در شهرهای مختلف وجود داشته و ورمیشل ها با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. به منظور خرید ورمیشل با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان حوزه ماکارونی مشورت نمایید.

بازار فروش انواع ورمیشل

فروش عمده انواع ورمیشل

انواع ورمیشل ها، رشته های سوپی و همچنین اسپاگتی با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش رسیده و در سراسر کشور توزیع می گردند. جهت خرید انواع ماکارونی و ورمیشل با بهترین و مناسب ترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما