عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای قرین به قیمت عمده

ماکارونی رشته ای قرین (Gharin) با استفاده از آرد با کیفیت بالا تولید و با بسته بندی های شیک و زیبا در بازار ارائه می شوند. جهت خرید عمده اسپاگتی می توان با مراجعه به مراکز عرضه مستقیم ماکارونی اسپاگتی در کشور، ماکارونی را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد. ماکارونی رشته ای 700 گرمی قرین با قیمت و کیفیت مطلوب توسط فروشگاه های عمده ماکارونی در سراسر کشور به فروش می رسند.

فروش عمده ماکارونی رشته ای قرین

کارخانه تولید ماکارونی قرین

اولین کارخانه تولید ماکارونی در ایران در سال 1374 تاسیس شده و به وسیله ماشین آلات و فرآیندهای ساده ای، تولید ماکارونی را آغاز نمود. اما امروزه کارخانجات تولید ماکارونی و اسپاگتی در نقاط مختلف کشور وجود دارند که ماکارونی را با استفاده از ماسین آلات کاملا پیشرفته و مطابق فناوری روز جهانی تولید و در بازارهای بین المللی ارائه می نمایند. از جمله مهمترین شرکت های تولیدی ماکارونی در ایران برندهای ماکارونی زر، تک و مانا می باشند.

یکی از این کارخانه های تولید ماکارونی ایرانی، کارخانه ماکارونی قرین در شهر اهواز می باشد. شرکت صنایع غذایی گندمین جنوب که محصولات خود را با برند ماکارونی قرین (Gharin Macaron) عرضه می کند. این ماکارونی ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و آرد مخصوص تولید ماکارونی تهیه می شوند و دارای بسته بندی های خاص و منحصر به فرد هستند که می تواند پاسخگوی سلایق مختلف مصرف کنندگان باشد و حتی برای صادرات نیز مناسب هستند.

تولید و عرضه ماکارونی رشته ای قرین

تولید ماکارونی رشته ای درجه یک

کارخانجات تولید کننده ماکارونی رشته ای در دنیا، برای تولید ماکارونی درجه یک و با کیفیت بالا از نوعی آرد مخصوص بهره می برند. این آرد که با نام آرد سمولینا شناخته می شود از نوعی گندم به نام گندم دوروم به دست می آید و دارای خواص و ارزش های تغذیه ای فراوانی می باشد. همان طور که می دانید ماکارونی منبع کربوهیدرات ها بوده و برای تنظیم و بهبود سوخت و ساز بدن و نیز تقویت عضلات بسیار موثر است.

قیمت عرضه انواع ماکارونی درجه یک

لیست قیمت انواع ماکارونی رشته ای قرین

شرکت تولیدی ماکارونی قرین انواع ماکارونی رشته ای 700 گرمی و 900 گرمی و همچنین انواع ماکارونی فرمی، ورمیشل و پاستا را تولید و عرضه می کند. برخی از انواع محصولات شرکت قرین عبارتند از:

[tie_list type=”starlist”]

  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی 1.3 قرین
  • ماکارونی رشته ای 900 گرمی 1.2 قرین
  • ماکارونی فرمی صدفی قرین
  • ورمیشل آشیانه ای سوپی قرین
  • پاستای لوله ای قرین
  • ماکارونی فرمی قرین

[/tie_list]

جهت دریافت لیست قیمت محصولات قرین و آشنایی از قیمت روز ماکارونی قرین می توانید به نمایندگی های فروش این شرکت مراجعه نموده و یا به منظور استعلام قیمت ماکارونی با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده ماکارونی رشته ای قرین

نحوه خرید ماکارونی برند قرین به صورت عمده

انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی با قیمت های متفاوت با توجه به نوع و کیفیت آن ها به صورت عمده به فروش می رسند. برای خرید عمده ماکارونی می توان از طریق نمایندگی ها یا شرکت های پخش عمده ماکارونی اقدام نمود و یا ماکارونی را از فروشگاه های عمده ماکارونی در سراسر کشور خریداری کرد. همچنین می توان با استفاده از اینترنت با شرکت های معتبر فروش عمده ماکارونی آشنا شده و علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، انواع ماکارونی را با بهترین و مناسب ترین قیمت به صورت عمده یا فله ای تهیه نمود.

خرید ماکارونی رشته ای اسپاگتی قرین

عرضه عمده ماکارونی رشته ای به قیمت کارخانه

شرکت ما با توجه به عرضه مستقیم ماکارونی و اسپاگتی از کارخانه، ماکارونی را با ارزان ترین قیمت ممکن ارائه نموده و به سراسر کشور ارسال می کند. شما نیز می توانید به منظور خرید عمده ماکارونی رشته ای اسپاگتی و انواع ماکارونی فرمی، درخواست خود را از طریق فرم ها و راه های ارتباطی موجود در سایت ثبت نموده و یا به صورت مستقیم با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید و ماکارونی را پایین ترین قیمت و به آسانی خریداری کنید.

2

    • سلام وقت بخیر
      جهت ثبت سفارش می توانید با ما تماس گرفته یا از طریق تکمیل فرم، درخواست خود را ثبت نمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما