کارخانه تولید ماکارونی رشته ای فله ای در تبریز

کارخانه تولید ماکارونی رشته ای در تبریز، ماکارونی رشته ای اسپاگتی را با کیفیت مطلوب تولید و به صورت فله ای به فروش می رساند. عرضه ماکارونی رشته ای به صورت فله موجب کاهش قیمت ماکارونی و صرفه اقتصادی برای خریداران و مصرف کنندگان ماکارونی می گردد و از این رو متقاضیان فراوانی دارد

ماکارونی شکل دار صدفی نوعی پاستا است که در کارخانه ها به صورت خشک تولید می شود و در هنگام خوردن در آب جوشانده می شود.

فروش ماکارونی رشته ای فله ای ارزان قیمت

تولید انواع ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته  ای یا همان اسپاگتی به عنوان قدیمی ترین و پرمصرف ترین نوع ماکارونی با استفاده از آرد سمولینا تولید می شود. ماکارونی های رشته ای با توجه به نوع کاربرد و سلیقه مشتریان با قطرهای متفاوتی تولید می گردند و معمولا دارای قطرهای 1.2، 1.4، 1.5 و 1.7 میلی متر می باشند. ماکارونی ها با توجه به مواد اولیه مورد استفاده و همچنین برند و کارخانه تولید کننده ماکارونی، دارای کیفیت های مختلفی هستند که متناسب با آن قیمت ماکارونی تعیین می گردد.

تولیدکننده انواع ماکارونی رشته ای فله ای

کارخانجات تولید کننده ماکارونی در کشور

امروزه کارخانجات تولید ماکارونی در کشور ما، ماکارونی ها را با استفاده از ماشین آلات و خطوط تولید پیشرفته و منطبق با استانداردهای جهانی تولید می کنند و ماکارونی ایرانی از جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی برخوردار است. سالیانه حجم بالایی از انواع اسپاگتی و ماکارونی های فرمی ایرانی به نقاط مختلف دنیا صادر می شوند. کارخانجات تولید ماکارونی در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارند که از جمله آن ها می توان به کارخانه تولید ماکارونی در شهرهای تبریز، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، بروجرد و رشت اشاره کرد.

کارخانه تولید ماکارونی رشته ای اسپاگتی

تولید ماکارونی فله ای در تبریز

تولید ماکارونی رشته ای در شمال ایران از جمله در شهر تبریز با کیفیت مطلوب انجام می شود و ماکارونی ها به صورت بسته بندی با مدل های متنوع و حتی به صورت فله ای عرضه می شوند. جهت خرید ماکارونی با بهترین قیمت می توان آن را از فروشندگان دست اول ماکارونی تهیه نمود و یا با استفاده از اینترنت و از طریق شرکت های معتبر فروش ماکارونی، انواع ماکارونی رشته ای را با قیمت مناسب خریداری کرد.

تولید ماکارونی رشته ای فله

عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای فله ای

عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای فله ای

در حال حاضر ماکارونی رشته ای اسپاگتی به صورت فله ای با قیمت استثنایی توسط شرکت ما به فروش رسیده و در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال می گردند نمایندگی های فروش ماکارونی، انواع ماکارونی شکل دار را در بازار عرضه می کنند چنانچه شما نیز قصد خرید فله ماکارونی با ارزان ترین قیمت را دارید دارید کافی است جهت استعلام قیمت و یا خرید ماکارونی با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را با آسانی خریداری نمایید. همچنین چنانچه در زمینه صادرات ماکارونی فعالیت می کنید می توانید حجم خرید و نوع ماکارونی مورد نظر خود را از طریق فرم های موجود بر روی سایت برای ما ارسال کرده و یا به صورت مستقیم با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید.

7

  1. سلام.ماکارونی‌۲کیلویی‌باگونی‌۲۰یعنی۱۰بسته‌درهرگونی
    برای‌صادرات‌لازم‌دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما