پخش عمده انواع ماکارونی رشته ای 500 گرمی

پخش انواع سویا ریزدانه سبحان و ماکارونی رشته ای 500 گرمی به صورت عمده در حال حاضر توسط این شرکت امکان پذیر می باشد. اسپاگتی 500 گرمی در مدل های متنوع و با برندهای مختلف در بازار موجود می باشند. اما چگونه می توان بهترین نوع اسپاگتی را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد؟

فروش عمده ماکارونی رشته ای 500 گرمی

انواع ماکارونی رشته ای 500 گرمی

ماکارونی رشته ای در حقیقت همان اسپاگتی می باشد و معمولا در بسته بندی های رایج 500 گرمی و 700 گرمی در بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

انواع ماکارونی رشته ای 500 گرمی

سویا سبحان 250 گرمی و ماکارونی های رشته ای 500 گرمی از طریق قطر رشه های آن ها از یکدیگر تفکیک می گردند. ماکارونی های رشته ای 500 گرمی با قطرهای 1.2، 1.4، 1.5، 1.7 و حتی قطرهای کلفت تر نیز تولید می گردند که با توجه به نوع سلیقه هر مشتری می تواند هر کدام از آن ها را انتخاب نماید.

خرید و فروش ماکارونی رشته ای

مزایای مصرف ماکارونی برای سلامتی

آیا مصرف ماکارونی برای سلامتی مفید است و ماکارونی ها چه مزایایی دارند؟
منیزیم موجود در ماکارونی موجب سلامت دندان و استخوان های افراد می گردد و با فعال سازی آنزیم ها، ضعف و خستگی را نیز از بین می برد. همچنین سلنیوم موجود در اسپاگتی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می گردد.

مزایای مصرف ماکارونی رشته ای

مراکز پخش ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای توسط نمایندگی ها و دفاتر فروش ماکارونی در شهرهای مختلف کشور به صورت عمده به فروش می رسد. بزرگترین مراکز پخش ماکارونی در کشور در شهرهای تهران، اصفهان و تبریز قرار دارند. ماکارونی های رشته ای 500 گرمی معمولا در کارتن های 20 عددی قرار گرفته و سوپرمارکت ها، رستوران ها و غیره ارسال می گردند.

مرکز تولید و پخش ماکارونی رشته ای

پخش عمده ماکارونی رشته ای در کشور

انواع ماکارونی های رشته ای 700 گرمی و 500 گرمی و حتی به صورت فله توسط این شرکت به فروش رسیده و به سراسر کشور ارسال می گردند. شرکت ما یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع ماکارونی به صورت عمده در کشور می باشد. به منظور استعلام قیمت و خرید انواع ماکارونی و اسپاگتی ها می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما