قیمت ماکارونی گلین | بازار فروش انواع مواد غذایی درجه یک

یکی از غذا های پرطرفدار که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، ماکارونی می باشد. ماکارونی امروزه به عنوان یک گزینه سلامتی در سراسر جهان شناخته می شود و از آن جا که عمدتا از غلات تشکیل شده است در قاعده هرم غذایی قرار می گیرد، لذا سهم بالایی در تامین انرژی روزانه دارد .

به طور کلی غلات یکی از مهم ترین تامین کننده های غذایی در سرتاسر جهان به حساب می آید که ماکارونی یکی از آن ها می باشد.

کربوهیدرات های ماکارونی جهان از نوع پیچیده هستند، این ویژگی باعث شده تا قند خون پس از صرف غذای حاوی ماکارونی به آرامی بالا رفته و  برای مدت طولانی تری در محدوده نرمال حفظ شود، لذا حس سیری  دراز مدتی ایجاد می کند.

این ماده غذایی غمی از نشاسته است،دارای عناصر معدنی آهن و روی و پروتئین می باشد.

یکی از شرکت های تولید کننده ماکارونی شرکت گلین می باشد که شرکت گلین که با بیش از چهل سال سابقه در عرصه صنایع غذایی فعالیت دارد. قیمت ماکارونی گلین با توجه به وزن بسته و قطر اسپاگتی متغیر است.

قیمت ماکارونی گلین | بازار فروش انواع مواد غذایی درجه یک

انواع محصولات خانواده ماکارونی

انواع محصولات خانواده ماکارونی

خانواده ماکارونی از چهار شاخه رشته ای ، فرمی ، لازانیا و نیمه آماده تشکیل می شود. هر کدام از شاخه های این خانواده طرفدار خاص خود را دارند.

مسن ترین عضو این خانواده و نودل کره ای شاخه رشته ای می باشد که به آن اسپاگتی می گویند که همه نوع طرفداری با هر سنی دارد شاخه فرمی که به آن پاستا نیز می گویند امروزه یکی از پرطرفدار ترین غذاهای رستوران ها می باشد لازانیا هم همیشه طرفدار های خاص خود را داشته و یکی از پرطرفدار ترین های خانواده ماکارونی می باشد. ماکارونی نیمه آماده به آدم هایی که به انرژی زیادی احتیاج دارند اما زمان کافی ندارند پیشنهاد می شود.

قیمت ماکارونی های شرکت گلین

قیمت ماکارونی های شرکت گلین

ماکارونی های تولیدی شرکت گلین از کیفیت بالا برخوردار می باشند و دارای طعمی بسیار عالی می باشند. شرکت گلین ماکارونی در انواع مختلف فرمی ، رشته ای ، نودل و لازانیا تولید می کند . قیمت های ماکارونی رشته ای با توجه به وزن و قطر اسپاگتی متغیر می باشند و قیمت این محصول از 5 هزار تومان شروع می شود ، قیمت بسته های فرمی هم با توجه به وزن آن نیز متغیر است و لازنیا نیز با توجه به اندازه پهنای آن قیمت آن فرق می کند. شما نیز می توانید قیمت روز ماکارونی این شرکت را با مرجعه به سایت این شرکت مطلع شوید.

فروش انواع نودل درجه یک

فروش انواع نودل درجه یکشاید این روزها کمتر کسی را بتوان یافت که نام نودل را نشنیده باشد. نودل یک غذای اصیل آسیایی است که از برش خمیر عمل آوری نشده تهیه می شود. شناخته شده ترین نوع نودل درجه یک، به شکل نوار های نازک و بلند شبیه به اسپاگتی است، اما نودل به شکل های متنوع دیگری مانند موجی ، لوله ای ، رشته ای و صدفی نیز برش می خورد. نودل درجه یک باید دارای بو و طعم طبیعی مخصوص به خود باشد و باید قبل و پس از پخت، رنگ طبیعی خود را داشته باشد و باید عاری از هر گونه مواد خارجی مانند گرد و غبار و امثال این ها باشد.

نمایندگی فروش انواع ماکارونی خارجی و ایرانی

نمایندگی فروش انواع ماکارونی خارجی و ایرانیشما می توانید با مرجعه به فروشگاه های معتبر اقدام به خرید ماکارونی های خارجی و ایرانی کنید و همچنین امروزه در همه شهر های کشور نمایندگی های فروش برند های مختلف ماکارونی وجود دارند که همه روزه در حال فروش انواع ماکارونی می باشند و شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها انواع  ماکارونی رشته ای ، ماکارونی فله ای، فرمی و دیگر اقسام ماکارونی را خریداری کنید و همچنین توجه کنید که قیمت ماکارونی فله ای با توجه به نبود بسته بندی ارزان تر از انواع دیگر است. از برند هایی که امروزه در سراسر کشور نمایندگی دارند شرکت گلین می باشد و با توجه به کیفیت خوب محصولات این شرکت بویژه ماکارونی ، با استقبال مردم مواجه شده است و نمایندگی های این شرکت همه روزه در حال فروش ماکارونی گلین و دیگر محصولات این شرکت مثل چای و دیگر محصولات هستند.

1

  1. سلام با عرض وادب شرکت حمل و نقل را هیان محبان صابر خاوریان قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور بنادر و مرزها با کامیون‌های ترانزیت کمر شکن کفی اتاقدار ومسقف مشاور حمل و نقل اسماعیل خاوریان تماس 09121951224
    دفتر02156370921الی2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما