قیمت ماکارونی جهان | بزرگترین تولیدی آن در ایران

یکی از غذا های پرطرفدار که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، ماکارونی می باشد. انواع مختلفی از ماکارونی وجود دارد که همه ی آنها دارای ماهیت کربوهیدراتی است. پایه ی این غذای نیز از غلات می باشد. مصرف ماکارونی سبب افزایش سطح هورمون سروتونین که یک آرام بخش است می شود پس مصرف آن برای افزایش آرامش مفید است و اما قیمت ماکارونی جهان با توجه به حجم ماکارونی قیمت ها متفاوت می باشد از ۵۰۰ گرم که قیمت آن از ۴۰۰۰ هزار تومان است شروع می شود. بزرگترین تولیدی ماکارونی جهان در ایران زرین پخش نوین جهان نام دارد که زیر نظر مهندسین و متخصصین تولید می گردد.
در حال حاضر ماکارونی یکی از فرآورده‌های پرمصرف در بسیاری از کشورهای جهان است تولید ماکارونی غیر دمی درجه یک و مرغوب با بهترین دستگاه های قالب گیری و بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در کارخانه‌ها صورت می‌گیرد ماکارونی از نظر تکنولوژی جزء فرآورده‌هایی به نام پاستا است که شامل اسپاگتی، ورمیشل، لازانیا، نودل و راویولی می‌شود. اختلاف این فرآورده‌ها در شکل و حالت فیزیکی آنهاست. ماکارونی برخلاف تصور نادرست گذشته که آن را یک غذای چاق‌کننده می‌پنداشتند امروزه در تمام دنیا به عنوان یک گزینه سلامتی شناخته می‌شود. بهترین ماکارونی از سمولینای گندم دوروم به دست می‌آید. که امروزه اکثر ماکارونی ها مانند ماکارونی جهان از آرد سمولینا تهیه می شوند

قیمت ماکارونی جهان | بزرگترین تولیدی آن در ایران

بزرگترین مرکز تولیدی انواع ماکارونی در ایران

بزرگترین مرکز تولیدی انواع ماکارونی در ایران

بزرگترین مرکز تولید ماکارونی شهر شیراز می باشد. بزرگترین کارخانه تولید ماکارانی در شیراز به بهره برداری رسید. بر اساس این گزارش کارخانه درخشان ماکارونی پارس  با ظرفیت  تولید سالانه 115 هزار تن ماکارونی  و در مجتمع بزرگ تولیدات غذایی در زمینی به مساحت 60 هکتار با آخرین تکنولوژی روز ساخته شده است به همین علت مرکز تولید ماکارونی در شیراز قرار دارد که نیروی انسانی زیادی را جذب و مشغول به کار کرده است و آمار بی کاری را تا حدودی کاهش داده است.

لیست قیمت جدید انواع ماکارونی جهان

لیست قیمت جدید انواع ماکارونی جهان

در این قسمت به لیست قیمت جدید انواع ماکارونی جهان مانند ماکارونی شکل دار و ماکارونی فله ای می پردازیم:

  • ماکارونی 1.7-700 گرمی جهان =5450تومان
  • ماکارونی 1.7- 500 گرمی = 4000 تومان
  • ماکارونی 1.2- 700 گرمی جهان =  5450 تومان
  • ماکارونی 1.4- 700 گرمی جهان  =4900تا 5400 تومان
  • ماکارونی 1.4-500گرمی جهان = 4000 تومان
  • ماکارونی شلز ساده  500 کرمی = 4450 تومان
  • و….
    ماکارونی جهان با شکل و طرح های متفاوت در این رنج قیمت می باشند.

انواع محصولات شرکت تولیدی جهان

انواع محصولات شرکت تولیدی جهانحتما از خود می پرسید که چرا باید فروشگاه ما را برای خرید انتخاب کنید ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وبسایت فروشگاهی ما ، تمامی محصولاتش را از بهترین و برترین تولید کنندگان تامین می کند و به فروش می رساند. به علت حذف کردن تمامی واسطه ها، فروشگاه ما محصولاتش را با پایین ترین قیمت به فروش می رساند. به همین علت ها، تمامی محصولات موجود در فروشگاه ما، دارای تضمین بهترین قیمت و تضمین بهترین کیفیت هستند که خیال تمام کسانی که قصد خرید از فروشگاه ما را دارند راحت می کند. اگر شما هم دوست دارید تا جزو مشتریان ما باشید، هم اکنون وارد بخش لیست آخرین محصولات فروشگاه ما شوید و سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده و ارسال شود.

بازار خرید عمده ماکارونی فله ای

بازار خرید عمده ماکارونی فله ایامروزه ، تولید کنندگان زیادی در زمینه  تولید انواع متنوع ماکارونی و پاستا فعالیت می کنند. از جمله محصولات آنها می توان به ماکارونی ، پاستا، ماکارونی کارتنی و … اشاره کرد.

علت تولید ماکارونی شکل دار و ماکارونی شکل دار صدفی در کارخانه ها برای این است که تنوع به این محصول داده باشند و همچنین مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را هم در داخل از کشور و هم درخارج از کشور به سوی خود جذب کنند به علت اینکه تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید و بازار خرید ماکارونی و  انواع آن فعالیت می کنند، شما باید به دنبال فروشگاهی باشید که محصولاتش را از بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان تامین کند. اگر شما به دنبال همچین فروشگاهی هستید، از شرکت های تعاونی و فروشگاهای زنجیره ای می توان انواع ماکارونی را به صورت عمده خریداری کرد.
و اما نمایندگی ماکارونی جهان، انواع ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی را با قیمت های متفاوت و به صورت عمده به فروش می رساند جهت خرید ماکارونی ارزان قیمت به صورت عمده می بایست به مراکز پخش دست اول و بدون واسطه ماکارونی در کشور مراجعه کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما