قیمت ماکارونی آنکارا | فروشگاه مرکزی آن در تهران

امروزه ماکارانی آنکارا توانسته جزو محبوب ترین غذاها قرار گیرد و خود را به صدر جدول محبوب ها برساند و خانوم های خانه دار و آشپز ها از این ماکارونی که هم دارای کیفیت بالاتری دارد و هم خوشمزه تر است استفاده می کنند. امروزه شرکت های بسیار زیادی در پرتو تولید انواع ماکارونی ها تلاش می کنند و برند های گوناگونی در تولید ماکارونی دست دارند که با این ماکارونی ها می شود غذاهایی همچون ماکارونی، پاستا، لازانیا و … را تهیه کرد و از میل کرن آنها لذت برد تولید ماکارونی غیر دمی درجه یک و مرغوب با بهترین دستگاه های قالب گیری و بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در کارخانه‌ها صورت می‌گیرد

از مشخصات ماکارونی آنکارا می توان به ارزش غذایی هر 100 گرم ، انرژی 1.514 کیلو ژول(357 کیلو کالری)، چربی 1.7 گرم، کربوهیدرات 73.3 گرم، قند 2.5 گرم، فیبر 2.9 گرم، پروتئین 10.7 گرم، نمک 0.004 گرم در ادامه قیمت ماکارونی آنکارا  را بررسی می کنیم.

قیمت ماکارونی آنکارا | فروشگاه مرکزی آن در تهران

معرفی انواع محصولات آنکارا

معرفی انواع محصولات آنکارا

یک شرکت ترکیه ای با برند انکارا در زمینه های گوناگون محصولات با کیفیتی تولید کرده که بهترین نمونه ی آنها تولید ماکارانی انکارا است که در سراسر جهان محبوب است و آشپز های گوناگونی برای بهتر شدن طعم غذاهای خود از این ماکارونی و سایر محصولات آنکارا استفاده می کنند.

از آنجایی که پاستا یک غذای مجبوب نزد مردم سراسر جهان است نوع ماکارانی که برای تهیه پاستا استفاده می کنیم اهمیت زیادی دارد ک برند هایی همچون آنکارا، زر ماکارون، تک ماکارون، مانا و … توانسته اند با کیفیت ترین ماکارونی ها را تولید کنند.

بازار فروش ماکارونی فله ای

بازار فروش ماکارونی فله ای

قیمت عمده عرضه مستقیم ماکارونی فله ای و بسته بندی درب کارخانه مزیتی است که تمایل هر مشتاقی را به سوی این موضوع جلب می کند. عرضه مستقیم ماکارونی فله ای و بسته بندی در کشور های مختلف هم از درب کارخانه و از مراکز پخش با قیمت عمده صورت می گیرد و این را باید در نظر داشت که 10 تن به بالا در حوزه ماکارونی در داخل کشور و 25 تن به بالا برای صادرات عمده محسوب می شود. نوع ماکارونی فله ای بهتر است فرمی باشد.

علت تولید ماکارونی شکل دار و ماکارونی شکل دار صدفی در کارخانه ها برای این است که تنوع به این محصول داده باشند و همچنین مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را هم در داخل از کشور و هم درخارج از کشور به سوی خود جذب کنند

نمایندگی و پخش انواع ماکارونی فله ای در ایران انجام می گیرد و قیمت مناسبی هم دارد و با توجه به هزینه باربری شامل 10 تن به بالا می باشد تا مشتری خرید با رضایتی را تجربه کند.

انواع ماکارونی فرمی فله برای مصرف در رستوران ها استفاده می شود و در کیسه های 25 کیلویی قابل عرضه می باشد. ولی هر چه سعی شود ماکارونی در بسته های کوچک تر و 400 و 500 گرمی تهیه و استفاده شود از لحاظ بهداشتی بهتر و مناسب تر است.

در فرمی ها نوع فیدلی یا تیغه ای، پروانه ای و پیکولی و …. تولید می شود.

قیمت فروش ماکارونی

قیمت فروش ماکارونی

  • در پایین قیمت ماکارونی آنکارا و قیمت فروش ماکارونی ها را بررسی می کنیم.
  • ماکارونی آنکارا 500 گرمی: 11000 هزار تومان
  • قیمت ماکارونی تک 500 گرمی: 3500 هزار تومان
  • قیمت ماکارونی پیچ پیچی 500 گرمی: 4800 هزار تومان
  • پاستا پنه زر ماکارون 180 گرمی: 4000 هزار تومان
  • رشته سوپ تک ماکارون 500 گرمی: 4450 هزار تومان
  • رشته شوپ فرمی صدفی زر ماکارون 500 گرمی: 2100 هزار تومان
  • اسپاگتی ساده 1.5 تک 700 گرمی: 1950 هزار تومان
  • لازانیا شیار دار سریع پخت 450 گرمی:3200 هزار تومان
  • ماکارونی سفید ساران: 3500 هزار تومان
  • پاستا نیمه آماده 180 گرمی: 3400 هزار تومان
  • ماکارونی فرمی جانبو 500 گرمی: 5900 تا 10000 هزار تومان
  • اسپاگتی 1.4 جهان 700 گرمی: 45450 هزار تومان
  • ماکارونی فرمی میکس 500 گرمی:4500 هزار تومان

ماکارونی ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی دارند.

فروشگاه مرکزی انواع ماکارونی و لازانیا در تهران

فروشگاه مرکزی انواع ماکارونی و لازانیا در تهران

خریداران در تهران برای تهیه مرغوبترین مدل های ماکارونی و لازانیا می توانند به فروشگاه های مرکزی این محصول در سطح این شهر مراجعه کنند یا با رجوع به سایت های اینترنتی به آسانی انواع ماکارونی های تولید شده را با تنوع بسیار مشاهده کرده و آن را به صورت عمده یا جزیی  با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

1

  1. ماکارونی آنکارا مدل های مختلف را در کجای کرج میشه خرید؟ آیا میشه از شما خرید و پست کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما