فروش عمده ماکارونی رشته ای ژیک

ماکارونی رشته ای ژیک در مدل های متنوع و با کیفیت مطلوب تولید و در بازار عرضه می گردد. خرید و فروش انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی ژیک به صورت عمده با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

فروش عمده ماکارونی رشته ای ژیک

بررسی برند ژیک

شرکت تولیدی ماکارونی ژیک (Zhick) و نودل لیوانی کره ای یکی از انواع برندهای تولیدکننده ماکارونی در کشور می باشد که محصولات این شرکت با شعار دنیایی جدید از عطر و مزه تولید شده و این ماکارونی ها دارای طعم متفاوت و کیفیت بالایی هستند.

مزایای خرید ماکارونی رشته ای ژیک

انواع ماکارونی رشته ای ژیک

انواع ماکارونی های رشته ای یا اسپاگتی ژیک در سته بندی های 500 گرمی و 700 موجود بوده و دارای قطر 1.2 الی 1.5 میلی متر هستند. یکی از جدیدترین محصولات تولیدی این شرکت، ماکارونی رشته ای با طعم گوجه یا اسپاگتی گوجه می باشد که طعم بسیار دلپذیری داشته و می تواند حس رضایت برای مصرف کنندگان آن به ارمغان آورد.

فروش انواع ماکارونی ژیک

فروش عمده انواع ماکارونی ژیک

انواع ماکارونی رشته ای و ماکارونی های فرمی ژیک با قیمت کارخانه به فروش رسیده و به سراسر کشور ارسال می گردند. جهت استعلام قیمت روز ماکارونی و همچنین خرید انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ماکارونی فرمی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار تنها کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

پخش عمده ماکارونی رشته ای

ارزش غذایی ماکارونی

همان طور که می دانید نودل لیوانی ایرانی از خانواده پاستاها بوده و مواد اصلی تشکیل دهنده آن آرد و آب می باشند. ماکارونی ها به صورت کلی به دو دسته ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی و ماکارونی فرمی تقسیم بندی می شوند و به عنوان یکی از غذاهای مغذی و مفید برای حفظ سلامتی شناخته می شوند.

فروش عمده ماکارونی اسپاگتی ژیک

ماکارونی ها سرشار از کربوهیدرات می باشند و نیز قند خون را به تدریج افزایش می دهند که موجب ار بین رفتن عوارض آن می گردد. علاوه بر این ماکارونی در جبران کم خونی و تقویت عضلات بدن نیز موثر است. ماکارونی جزو مواد غذایی است که هضم آن آسان بوده و همچنین مصرف آن موجب بهبود سوخت و ساز می شود.

1

  1. سلام نمایندگی فروش تهران کجاست؟ یا هر جایی که بشه ماکارانی ژیک و تهیه کرد من سوپر مارکت دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما