فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای سمیرا

انواع ماکارونی رشته ای سمیرا توسط شرکت مانتا تولید و به صورت عمده به فروش می رسند. ماکارونی های رشته ای اسپاگتی و ماکارونی های فرمی سمیرا در مدل های متنوع و با کیفیت مطلوب در بازار موجود می باشند.

ماکارونی رشته ای سمیرا مانتا

بررسی برند ماکارونی سمیرا

شرکت مانتا در سال 1356 تاسیس شده و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نودل ساده آغاز نموده است. ماکارونی های تولیدی این شرکت با برند ماکارونی سمیرا در بازار عرضه می شوند.

فروش ماکارونی رشته ای سمیرا

این شرکت همواره به دنبال نوآوری بوده و با استفاده از نیروهای خلاق و با تجربه و با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته توانسته است محصولاتی سالم، با کیفیت و مغذی را ارائه نماید.

تولید ماکارونی رشته ای سمیرا

انواع ماکارونی رشته ای سمیرا

شرکت مانتا تولید کننده انواع ماکارونی های فرمی و رشته ای سمیرا می باشد که در ادامه انواع ماکارونی های رشته ای این شرکت را بررسی می کنیم.

ماکارونی رشته ای اسپاگتی سمیرا

ماکارونی های رشته ای اسپاگتی سمیرا در بسته بندی های 500 گرمی و 700 گرمی و با قطرهای 1.2، 1.4 و 1.6 میلی میتر موجود می باشند. همچنین یکی از محصولات جدید و خاص شرکت مانتا ماکارونی رشته ای سویا بوده که مشتریان خاص خود را دارد.
انواع ماکارونی های رشته ای برند سمیرا عبارتند از:

  • ماکارونی رشته ای 500 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 1.2 سمیرا 700 گرمی
  • اسپاگتی 700 گرمی 1.4 سمیرا
  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی 1.6 سمیرا
  • ماکارونی رشته ای سویا 500 گرمی سمیرا
  • اسپاگتی سویا 700 گرمی سمیرا

انواع ماکارونی رشته ای سمیرا

خواص ماکارونی رشته ای سویا سمیرا

همان طور که میدانید امروزه سویا یکی از مهمترین محصولات زراعی در جهان محسوب می شود. سویا دارای ترکیبات ارزشمند غذایی بوده و منبع غنی از پروتئین و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن می باشد.

ماکارونی رشته ای سویا سمیرا

بنابراین شرکت مانتا با توجه به خواص ارزشمند سویا، تصمیم به تهیه ماکارونی رشته ای غنی شده از سویا گرفت. این شرکت ابتدا مجوزهای لازم از سازمان معاونت غذا و اداره استاندارد دریافت نموده و سپس یا قرار دادن سویا در فرمولاسیون تولید ماکارونی و با استفاده از خطوط تولید پیشرفته اقدام به تولید این ماده غذایی ارزشمند و مغذی نمود. لازم به ذکر است که میزان پروتئین در ماکارونی های حاوی سویا سمیرا به میزان 16 درصد افزایش یافته است.

مزایای خرید ماکارونی رشته ای سمیرا

نحوه خرید ماکارونی سمیرا به قیمت عمده

خرید انواع ماکارونی های رشته ای و نودل کیمچی به صورت عمده به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که می تواند در قیمت خرید و فروش ماکارونی نیز تاثیرگذار باشد. جهت خرید ماکارونی های سمیرا می توان از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش عمده ماکارونی در شهرهای مختلف و یا فروشگاه های عمده مواد غذایی اقدام کرد.
اما روش دیگر استفاده از اینترنت می باشد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و می توان به آسانی ماکارونی ها را با بهترین قیمت خریداری کرد.

فروش عمده ماکارونی رشته ای سمیرا

فروش عمده ماکارونی رشته ای سمیرا

انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ماکارونی فرمی سمیرا با قیمت کارخانه توسط شرکت ما به فروش می رسند. چنانچه شما نیز قصد خرید ماکارونی های مانتا (سمیرا) را دارید می توانید با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما