فروش ویژه انواع ماکارونی ممیز به قیمت عمده

فروش ویژه انواع ماکارونی ممیز شامل انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ورمیشل به صورت عمده و با قیمت مناسب در حال حاضر امکان پذیر می باشد. جهت خرید عمده ماکارونی با بهترین قیمت از سراسر کشور می توانید از طریق شرکت های فروش عمده ماکارونی اقدام کنید.

تولید انواع ماکارونی ممیز

ماکارونی به عنوان غذای محبوب در سراسر دنیا که از خانواده پاستاها می باشد دارای انواع مختلفی است که در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد.
ماکارونی با استفاده از آرد سمولینای گندم دوروم تولید شده و دارای خواص و ارزش تغذیه ای فراوانی نیز هست.

برخی از شرکت های تولیدی ماکارونی شامل شرکت ماکارونی تک، زر ماکارون، ماکارونی مانا، ماکارونی گلین، ماکارونی سمیرا و شرکت ماکارونی بزرگمهر می باشند.

ساده ترین نوع ماکارونی همان ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی می باشد که دارای قطرهای 1.2، 1.4 و 1.7 می باشد و در بسته بندی های 500 گرمی و 700 گرمی در بازار ارائه می گردد. همچنین انواع مدل های ماکارونی فرمی شکل دار نیز توسط کارخانجات تولید ماکارونی، تولید و عرضه می شوند.

تولید انواع ماکارونی ممیز

یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه ماکارونی رشته ای درجه یک در کشور در شهر قم می باشد. شرکت سپید دانه قم انواع ماکارونی فرمی، ورمیشل و ماکارونی رشته ای را در مدل های متنوع و با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید می کند. این ماکارونی ها با برند ماکارونی ممیز بسته بندی شده و در به صورت عمده عرضه می شوند. انواع برندهای ورمیشل اسپیرال و توتک نیز توسط این شرکت ارائه می شوند.

تولید انواع ماکارونی ممیز

عرضه ماکارونی فله ای

در مواردی که میزان مصرف ماکارونی زیاد می باشد، معمولا برای خریدهای بالاتر از دو تن، امکان خرید ماکارونی فله ای وجود دارد. قیمت ماکارونی فله ای در مقایسه با ماکارونی های بسته بندی موجب صرفه اقتصادی قابل توجه برای خریداران ماکارونی می گردد.
جهت دریافت لیست قیمت ماکارونی فله ای کافی است با شرکت های فروش و عرضه عمده ماکارونی و پاستا ارتباط بگیرید.

عرضه ماکارونی فله ای

انواع مدل های ماکارونی به صورت فله ای خرید و فروش می شوند. علاوه بر ماکارونی رشته ای اسپاگتی، در ادامه به چند نمونه از انواع ماکارونی فرمی نیز اشاره می کنیم:

[tie_list type=”checklist”]

  • ماکارونی فرمی پیچی
  • ماکارونی حلزونی
  • ماکارونی پروانه ای
  • ماکارونی فرمی صدفی
  • ماکارونی لوله ای
  • ماکارونی فرمی بریده

[/tie_list]

قیمت ماکارونی ممیز به صورت عمده

قیمت انواع ماکارونی با توجه به وزن بسته بندی و نوع ماکارونی مورد نظر مشخص می شود. اما روش های فروش و عرضه ماکارونی نیز در قیمت خرید و فروش عمده نیز تاثیر قابل توجهی دارد.

قیمت عمده ماکارونی معمولا به صورت قیمت هر یک کارتن ماکارونی از مدل مورد نظر مشخص می شود. در هر کارتن تعداد مشخصی ماکارونی یا ورمیشل قرار می گرد.
ماکارونی ها توسط شرکت های پخش عمده ماکارونی در شهرهای مختلف عرضه شده و سپس از طریق سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی در اختیار مصرف کننده نهایی ماکارونی قرار می گیرند.

بنابراین فروش و عرضه مستقیم ماکارونی از کارخانه موجب حذف واسطه و کاهش قابل توجه قیمت ماکارونی عمده می شود. جهت استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت انواع ماکارونی صادراتی و برای فروش در بازار داخل از کارخانه ماکارونی ممیز می توانید از طریق فرم های موجود در سایت درخواست خود را ثبت کرده و یا به صورت مستقیم با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت ماکارونی ممیز به صورت عمده

خرید ماکارونی فرمی عمده

به منظور خرید عمده ماکارونی و انواع پاستا روش های مختلفی وجود دارد. شرکت های تولید کننده ماکارونی، محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش ماکارونی عمده یا شرکت های پخش ماکارونی در سراسر کشور به فروش می رسانند که به آن ها روش های فروش مویرگی گفته می شود.

امروزه می توان با استفاده از اینترنت تمامی محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت خریداری کرده و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنیم.
به این ترتیب از طریق اینترنت شما می توانید با شرکت های فروش مستقیم ماکارونی عمده ارتباط گرفته و انواع ماکارونی مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

خرید ماکارونی فرمی عمده

فروش عمده ماکارونی رشته ای ارزان قیمت

در حال حاضر انواع ماکارونی و ورمیشل ممیز به صورت مستقیم با قیمت کارخانه به فروش رسیده و به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.
عرضه مستقیم ماکارونی و پاستا، سبب می شود امکان خرید و فروش عمده ماکارونی با پایین ترین قیمت وجود داشته باشد.

شما می توانید جهت خرید عمده ماکارونی و پاستا و نیز انواع ورمیشل با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت به صورت عمده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما