عرضه انواع ماکارونی در بسته بندی وزن های مختلف

عرضه انواع ماکارونی در بسته بندی وزن های مختلف با قیمت عمده توسط شرکت های پخش و فروش عمده ماکارونی در سراسر کشور انجام می گیرد. انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای با توجه به وزن بسته بندی و کیفیت آن ها با قیمت های متنوع در بازار به صورت عمده خرید و فروش می شوند.

عرضه انواع ماکارونی در بسته بندی های متفاوت

انواع ماکارونی کدامند

همان گونه که اطلاع دارید ماکارونی جزو خانواده پاستاها محسوب شده و اصالتا یک غذای ایتالیایی می باشد. پاستاها شامل لازانیا (پاستای پهن)، ورمیشل، نودل و انواع متنوع ماکارونی هستند.
ماکارونی ها با استفاده از آرد و آب و برخی مواد افزودنی و با بهره گیری از خطوط تولید پیشرفته تولید می گردند.

بهترین نوع ماکارونی با استفاده از آرد سمولینای گندم دوروم تهیه می شود که خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد و موجب تنظیم سوخت و ساز بدن و تقویت عضلات می شود.

نحوه خرید عمده ماکارونی ارزان قیمت

یکی از انواع پاستا، پاستای لوله ای می باشد که تفاوت آن با ماکارونی رشته ای در توپر بودن ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی است. متداول ترین نوع ماکارونی در ایران همان ماکارونی رشته ای اسپاگتی نام دارد که به صورت رشته های نازک و دراز بوده و معمولا دارای قطر بین 1.2 تا 1.7 میلی متر است.
در ادامه به انواع مختلف پاستا که به عنوان ماکارونی فرمی یا ماکارونی شکل دار شناخته می شوند اشاره می کنیم:

[tie_list type=”starlist”]

  • ماکارونی فنری یا پیچی (فسیلی)
  • ماکارونی گوش ماهی یا صدفی (شل)
  • ماکارونی پروانه ای یا پاپیونی
  • ماکارونی فتوچیتی یا تالیاتلی
  • ماکارونی فرمی لوله ای
  • ماکارونی بریده
  • ماکارونی آرنجی
  • ماکارونی ریگاتونی

[/tie_list]

انواع ماکارونی فرمی کدامند

شرکت های تولید و عرضه مستقیم ماکارونی

در حال حاضر کارخاجات تولید ماکارونی در شهرهای مختلف کشور انواع ماکارونی با برندهای متفاوت تولید و در بازار عرضه می کنند. برخی از شرکت های تولیدی ماکارونی در کشور شامل شرکت ماکارونی زر، تک ماکارون، ماکارونی مانا، ماکارونی جهان و ماکارونی انسی هستند.
این شرکت ها پس از تولید ماکارونی، آن ها را توسط نمایندگی ها و شرکت های پخش عمده ماکارونی در تمامی نقاط کشور به فروش می رسانند.

شرکت تولید و عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای

همچنین برخی شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی، ماکارونی را به صورت بدون واسطه و با قیمت کارخانه برای خریداران عمده ماکارونی ارائه نموده و به سراسر کشور ارسال می کنند. به این ترتیب می توان ماکارونی را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرد.

عرضه انواع ماکارونی عمده و فله

قیمت روز خرید و فروش ماکارونی عمده

انواع ماکارونی و پاستا با توجه به وزن بسته بندی، کیفیت، نوع برند و نحوه توزیع آن ها با قیمت های متفاوت به صورت عمده خرید و فروش می شوند.
ماکارونی های صادراتی معمولا در کارتن های 10 کیلوگرمی بسته بندی شده و در حجم های بالا و با قیمت مطلوب به نقاط مختلف جهان صادر می شوند.
برای اطلاع از قیمت روز انواع ماکارونی و دریافت لیست قیمت عمده انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای اسپاگتی می بایست با شرکت های معتبر پخش و عرضه مستقیم ماکارونی در کشور به منظور استعلام قیمت ماکارونی عمده تماس گرفت. همچنین در برخی از موارد شرکت های تولیدی ماکارونی، محصولات خود را توسط نمایندگی ها در نقاط مختلف کشور ارائه می کنند.

قیمت روز خرید و فروش ماکارونی عمده

فروش عمده ماکارونی در بسته بندی های متنوع

ماکارونی رشته ای اسپاگتی در بسته بندی های با وزن های متفاوت توسط تولید کنندگان ماکارونی، تولید و ارائه می شوند. انواع ماکارونی رشته ای 400 گرمی و 500 گرمی و نیز در برخی مواقع 700 گرمی، بیشتر برای فروش در بازارهای صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند.
البته در خریدهای با حجم بالا می توان ماکارونی رشته ای و فرمی را به صورت فله ای و در کیسه های 20 کیلویی خریداری نمود. ماکارونی های فرمی نیز معمولا در بسته بندی های 400 گرمی و 500 گرمی ارائه می شوند.

انواع ماکارونی رشته ای که برای فروش در بازارهای داخلی ارائه می شوند عبارتند از:

[tie_list type=”checklist”]

  • ماکارونی رشته ای 500 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 600 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 900 گرمی

[/tie_list]

فروش عمده ماکارونی در بسته بندی های متنوع

عرضه ماکارونی به صورت عمده با پایین ترین قیمت

انواع ماکارونی و پاستا توسط شرکت های فروش مستقیم ماکارونی با پایین ترین قیمت در سراسر کشور عرضه می گردند.
جهت خرید عمده ماکارونی از این شرکت ها می توان پس از برقراری ارتباط و استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت نموده و محصولات مورد نظر خود را به آسانی و با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما