صادرات مستقیم انواع ماکارونی اسپاگتی

صادرات انواع ماکارونی اسپاگتی زمانی که اسم صادرات می آید، در ذهن ما کالاهای با کیفیتی شکل می گیرند که در کشور تا حد زیاد تولید و برای کشور های دیگر نیز ارسال می شود.

انواع ماکارونی اسپاگتی

صادرات ماکارونی اسپاگتی

اسپاگتی، یکی از غذاهای مشترک بین تمام کشورهاست. این ماده ی غذایی می تواند تولید شده همان کشور باشد یا از کشورهای دیگر وارد شده و مورد استفاده قرار بگیرد.
ایتالیا یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان اسپاگتی در جهان است. اسپاگتی ابتدا از این کشور ابداع شده و بعد به کشورهای دیگر رسیده.
روش پخت اسپاگتی در بسیاری از کشورها یکسان است اما در ایران با کمی تفاوت وجود دارد. در ایران اسپاگتی به صورت دمی سرو می شود.
صادرات اسپاگتی تولیدی ایران، به دلیل استفاده از آدر سمولینا و کیفیت بالای آن به کشور های دیگر، یکی از راه های درآمد کارخانه های تولیدی ماکارونی اسپاگتی است.

آرد سمولینا چیست؟

سمولینا آردی است که حاصل آسیاب گندمی خاص به نام گندم دوروم می‌باشد. سمولینا ماده اولیه اصلی تولیدماکارونی بوده و دارای رنگدانه‌های طبیعی زرد رنگ و آنتی اکسیدان است. دارای مقادیر فراوانی ویتامین،پروتئین، املاح و مواد مغذی مفیدی است که باعث افزایش کیفیت محصولات خمیری، که با آن تولید می‌گردند می‌شود.
در صورتی که در تهیه انواع ماکارونی‌ها بیشتر از آرد سمولینا استفاده می‌شود که تهیه‌اش یک مرحله کمتر از آرد سفید زمان می‌برد اما ارزش غذایی بالاتری را داراست.

انواع ماکارونی اسپاگتی

مصارف دیگر آرد سمولینا

آرد سمولینا هنوز به صورت کامل در ایران شناخته نشده اما از آن در صبحانه های آماده و پودینگ ها به تازگی استفاده می شود که طعم خوبی را به محصول داده و آن را غنی تر می کند.

انواع ماکارونی اسپاگتی:

ماکارونی اسپاگتی غنی شده با قطرهای ۱.۷ و ۲.۸ میلیمتر که بستگی به قطر آن زمان پختش تغییر می کند شرکت های تولید اسپاگتی در ایران، محصول ماکارونی اسپاگتی خود را به در حال حاضر این شرکت به بيش از ۸۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادر می کند. کشور هایی مانند امریکا، سوئد، انگلیس، نیوزیلند، استرالیا و کانادا محصولات تولیدی این شرکت را دریافت می کنند.

صادرات انواع ماکارونی اسپاگتی

صادرات مستقیم ماکارونی اسپاگتی

صادرات مستقیم، یعنی واسطه بین کارخانه تولیدی و کشور مورد نظر نباشد. کارخانه باید نیمی از تولیدات خود را به صادرات اختصاص دهد. کالاهای صادر کننده باید با کیفیت بالا تولید شده و در بسته بندی های با کیفیت در جعبه ها گذاشته ک ارسال گردد. بسته بندی ها باید هم از نظرظاهری گیرا و هم از ورود رطوبت به داخل بسته جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما