صادرات ماکارونی رشته ای تجلیل به افغانستان

صادرات ماکارونی رشته ای تجلیل به کشورهای عراق و افغانستان با قیمت رقابتی و مناسب انجام می شود. خرید و فروش ماکارونی رشته ای تجلیل به صورت عمده در بازارهای داخلی و صادراتی توسط شرکت های پخش و عرضه عمده ماکارونی می باشد.

صادرات ماکارونی رشته ای تجلیل

فروش عمده ماکارونی رشته ای تجلیل

کشور ایران یکی برترین کشورهای آسیایی در زمینه تولید و صادرات ماکارونی می باشد و صنعت ماکارونی در کشور ما همواره در حال پیشرفت و گسترش بوده است.
کارخانجات تولید کننده ماکارونی ایرانی، انواع پاستا را با استفاده از آرد سمولینا و به وسیله مجهز تولید و عرضه می کنند.
پس از تولید ماکارونی، این شرکت ها محصولات خود را توسط روش های مختلف و سیستم فروش خود، در مراکز خرید و فروش عمده ماکارونی توزیع کرده و ماکارونی ها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

تولید ماکارونی رشته ای تجلیل

چند نمونه از بزرگترین شرکت های تولیدی ماکارونی در ایران شامل شرکت ماکارونی زر، ماکارونی مانا، تک ماکارون، ماکارونی سمیرا و غیره می باشند.
همچنین گروه صنایع غذایی توس آردن ، محصولات خود را شامل انواع ماکارونی فرمی، اسپاگتی و لازانیا را با برند ماکارونی تجلیل تولید و عرضه می نماید. کارخانه تولیدی ماکارونی تجلیل در شهر مشهد واقع شده و دارای مزایای لجستیکی برای صادرات به افغانستان و کشورهای همسایه می باشد.

فروش عمده ماکارونی رشته ای تجلیل

قیمت ماکارونی تجلیل به صورت عمده

محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی توس آردن پس از تولید در کارخانه ماکارونی تجلیل در شهر مشهد، توسط شرکت های پخش ماکارونی تجلیل در سراسر کشور توزیع می گردد.

قیمت ماکارونی ها با توجه به وزن بسته بندی و نوع ماکارونی ها مشخص می گردد. ماکارونی رشته ای در بسته بندی های 500 و 700 گرمی و با ضخامت مختلف قطرهای 1.2، 1.4 و 1.7 موجود می باشد و انواع ماکارونی فرمی نیز در بسته بندی 400 گرمی ارائه می گردد.

خرید ماکارونی رشته ای تجلیل به قیمت عمده

با استعلام قیمت یک کارتن ماکارونی از هر نوع، می توان قیمت عمده ماکارونی تجلیل برای فروش در بازار داخل را توجه شد.
همچنین جهت دریافت لیست قیمت ماکارونی رشته ای صادراتی می توان با شرکت های فروش عمده ماکارونی ارتباط گرفته و قیمت ماکارونی ها را برای صادرات به کشورهای مختلف دریافت نمود.

در ادامه به چند مدل از انواع ماکارونی و ورمیشل اشاره می کنیم:

[tie_list type=”minus”]

  • ماکارونی رشته ای 400 گرمی
  • ماکارونی رشته ای اسپاگتی 500 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی 1.2
  • ماکارونی فرمی شکل دار 400 گرمی
  • رشته سوپ 300 گرمی

[/tie_list]

قیمت ماکارونی به صورت عمده

خرید ماکارونی رشته ای عمده

شرکت های تولید کننده ماکارونی در کشور، محصولات خود را از طریق نمایندگی ها و شبکه های فروش در سراسر کشور توزیع می کنند. همچنین شرکت های فروش و پخش مواد غذایی عمده، انواع ماکارونی را به قیمت عمده در بازارهای اصلی شهرهای بزرگ عرضه می کنند.

اما امروزه می توان از طریق اینترنت با شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی ارتباط گرفته و ماکارونی را با قیمت کارخانه و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کرده و در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش رساند.

همان طور که می دانید در برخی از موارد امکان خرید ماکارونی فله ای نیز وجود دارد که موجب کاهش قیمت ها می گردد. قیمت ماکارونی فله ای در مقایسه با ماکارونی های بسته بندی شده مقداری تفاوت دارد.
انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای فله ای در کیسه های 20 کیلویی و برای خریدهای بیش از دو تن در بازار ارائه می شوند.

خرید ماکارونی رشته ای عمده و فله ای

خواص تغذیه ای ماکارونی

ماکارونی به عنوان عضوی از خانواده پاستاها دارای پیشینه تاریخی طولانی بوده و در ابتدا از کشور ایتالیا مطرح شده است. در کشور ما نیز ماکارونی یکی از غذاهای محبوب بوده و میزان سرانه مصرف بالایی دارد.

ماکارونی یک غذای نسبتا ارزان و در عین حال با ارزش تغذیه ای بالا می باشد. بیشتر خواص ماکارونی با توجه به نوع آرد مورد استفاده در تهیه آن بوده و یک غذای سرشار از کربوهیدرات است که معمولا همراه با چاشنی های مختلف مصرف می گردد.

مهمترین مزایای ماکارونی زودهضم بودن آن و همچنین خاصیت انرژی زایی بالا می باشد و می تواند برای ورزشکاران و نیز سایر افراد جامعه مفید باشد.

خواص تغذیه ای انواع ماکارونی

صادرات ماکارونی رشته ای

انواع ماکارونی های تولید شده در ایران با توجه به کیفیت، بسته بندی و قیمت مناسب، دارای پتانسیل بالایی برای صادرات هستند. در حال حاضر بیشتر صادرات ماکارونی رشته ای از ایران به کشورهای افغانستان، عراق، عمان، قزاقستان و سوریه می باشد.

صادرات ماکارونی رشته ای به عمان

هر چند که در سالیان گذشته صادرات ماکارونی به برخی از کشورهای آفریقایی و اروپایی نیز وجود داشته است اما با توجه بیشتر به بازارهای بین المللی خرید و فروش ماکارونی در جهان می تواند مقاصد صادراتی ماکارونی از ایران را گسترش داده و موجب رونق هرچه بیشتر صنعت تولید ماکارونی در کشور شد.
با این وجود توجه به مزایای لجستیکی کشور ایران برای صادرات به کشورهای همسایه نیز اهمیت دارد.

فروش عمده ماکارونی رشته ای صادراتی

فروش عمده ماکارونی رشته ای صادراتی

در حال حاضر انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ورمیشل با قیمت مناسب و رقابتی برای صادرات به کشورهای مختلف توسط شرکت ما به فروش می رسند.
بنابراین به منظور خرید عمده ماکارونی برای فروش در بازار داخل و نیز ماکارونی صادراتی می توانید درخواست خود را ارسال نموده و یا به صورت مستقیم با مشاور فروش شرکت تماس حاصل نمایید و محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

2

  1. درود بر شما
    به امید صحتمندی کامل شما
    من باشنده افغانستان استم و میخواهم مکرونی مارک تجلیل را خریدای نمایم.
    چګونه میتوانم درخواست خودرا ثبت نمایم.

    • سلام خسته نباشید
      شما می توانید سفارش خود را در واتساپ به شماره زیر برای ما ارسال کنید: 09190496375

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما