شرکت تولید ماکارونی صادراتی

همه‌ی ما به دنبال یک تغذیه‌ی سالم و مقوی هستیم تا با استفاده از آن، سلامت خود و عزیزانمان را تأمین کنیم. از جمله غذاهای پرطرفدار در بین خانواده‌ها مخصوصاً کودکان، ماکارونی است که انصافاً هم بسیار خوشمزه است.
کیفیت غذای انتخابی و چگونگی تولید ماکارونی نیز بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه‌ی تولید انواع ماکارونی در ایران آشنا کنیم.

شرکت تولید ماکارونی صادراتی

فرآیند تولید انواع ماکارونی در ایران

فرآیند تولید انواع ماکارونی در ایران

کارخانجات زیادی در ایران به تولید ماکارونی مشغولند که خط تولید آن‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. چرا که روش تولید ماکارونی محدود است. در فرآیند تولید ماکارونی از موادی مانند سمولینا که از گندم دوروم به دست می‌آید، آب، تخم مرغ، نمک و مواد افزودنی مانند پودر انواع سبزیجات استفاده می‌شود.
در خط تولید این کارخانجات ابتدا سمولینا و آب را با یکدیگر به خوبی مخلوط کرده و سپس تخم مرغ و نمک را اضافه می‌کنند.

سپس مخلوط را با استفاده از دستگاه در قطعات و اندازه‌های  مختلف از جمله ماکارونی رشته‌ای، پروانه‌ای، حلزونی و .. برش می زنند و آن ها را با استفاده از حرارت دستگا‌ه ها خشک می‌کنند. زمان خشک شدن این قطعات، به میزان حرارتی که به آن‌ها می‌رسد، بستگی دارد.
توجه داشته باشید زمان اضافه کردن پودر سبزیجات برای تولید ماکارونی های رنگی، همراه با مواد دیگر و در ابتدای خط تولید است. اما تولید ماکارونی به همین سادگی نیست.

برای تولید ماکارونی سالم و با کیفیت همواره باید به چند نکته توجه کافی داشت که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد :

  • آب مورد استفاده برای ماکارونی باید آشامیدنی، کاملا سالم و به دور از هر رنگ و طعمی باشد. چرا که این موارد تأثیر به سزایی در رنگ و طعم ماکارونی خواهند داشت.
  • هر کدام از مواد موجود در ماکارونی باید با تناسب خاصی مخلوط شوند که این مورد با نظر کارشناسان تولید قابل انجام است.

صادر کننده انواع ماکارونی بسته بندی شده

صادر کننده انواع ماکارونی بسته بندی شده

 خوشبختانه کشور ما به دلیل دارابودن منابع تولید ماکارونی زیاد در سطح کشور، یکی از بهترین مناطق صادر کننده ماکارونی است و این به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیت در کشور است. کیفیت ماکارونی به طعم و زود پخت بودن آن بستگی دارد. امروزه ماکارونی در شکل‌ها و طعم‌های مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قصد خرید ماکارونی فله‌ای را دارید، حتماً از مراکز معتبر که به تمیز و بهداشتی بودن آن اطمینان دارید این کار را انجام دهید.

بهترین کار آن است که ماکارونی بسته بندی شده خریداری کنید. چرا که در این صورت از تاریخ تولید و انقضاء ماکارونی که روی بسته درج شده است، آگاه خواهید بود. برای نگهداری صحیح از ماکارونی، باید آن را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.

2

    • با عرض سلام و خسته نباشید
      چناچنه سوال یا سفارشی دارید می توانید از طریق تکمیل فرم موجود در سایت و یا واتساپ با شماره زیر برای ما ارسال نمایید: 09190496375

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما