خرید ماکارونی رشته ای صادراتی ایرانی به مقصد ساحل عاج

امروزه شرایط خرید ماکارونی رشته ای صادراتی ایرانی با توجه کیفیت و ظرفیت تولید بالای این محصول در داخل کشور و نیز قیمت مناسب و رقابتی، به خوبی فراهم بوده و امکان ارسال و عرضه این محصول به مقصد کشورهای آفریقایی مختلف از جمله ساحل عاج وجود دارد. در ادامه قصد داریم مشخصات و ویژگی های این محصول و شرایط ارسال آن از ایران به سایر کشورها را بررسی کنیم.

فروش عمده ماکارونی رشته ای صادارتی

تولید ماکارونی رشته ای صادراتی در ایران

همان طور که می دانید ماکارونی محصولی است که از آرد گندم تهیه شده و نوع آرد استفاده شده در کیفیت ماکارونی تاثیرگذار است. علاوه بر این عوامل مختلف دیگری از جمله رنگ و طعم ماکارونی در میزان محبوبیت و فروش آن موثر می باشد.
جدای از موارد ذگر شده، توجه به نوع بسته بندی چه از جهت زیبایی و چه از لحاظ کیفیت و دوام بسته بندی های ماکارونی و کارتن های آن ها، در محموله های صادراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند تا محصولات به خوبی و بدون آسیب به مقصد مورد نظر برسند.

امروزه کارخانه های تولید ماکارونی در ایران با استفاده از خطوط تولید اتوماتیک و پیشرفته قادر هستند انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و نیز ماکارونی های فرمی را با ظرفیت تولید بالا و نیز با کیفیت مرغوب و استاندارد بین المللی تولید و در بازارهای جهانی توزیع نموده و با بزرگترین کشورهای تولید و صادرکننده ماکارونی، در این زمینه به رقابت بپردازند.

تولید ماکارونی رشته ای ایرانی صادراتی

قیمت انواع ماکارونی رشته ای صادراتی

ماکارونی رشته ای یا همان اسپاگتی متداول ترین نوع ماکارونی می باشد که در صادرات نیز بیشترین سهم این محصول را به خود اختصاص داده است.

ماکارونی های رشته ای غالبا در قطرهای 1.2، 1.4، 1.7 میلی متر مورد تقاضا می باشند.
مورد دیگری که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد وزن بسته بندی ماکارونی هاست. معمولا با توجه به بازار و هدف و کشور مورد نظر و نیز درخواست مشتری نوع بسته بندی ها مشخص می گردد. در بعضی موارد بسته بندی 250 یا 500 گرمی مورد تقاضا بوده و در برخی موارد نیز بسته بندی های بزرگتر از جمله 900 یا حتی 1000 گرمی، درخواست می شود.

به هرحال شما می توانید نوع سفارش خود شامل وزن بسته بندی های ماکارونی و نیز تعداد در هر کارتن را با توجه به بازار هدف خود مشخص و اعلام نمایید تا براساس سفارش شما، محصول مورد نظر تولید و تحویل مشتری گردد.

قیمت ماکارونی رشته ای بسته بندی عمده

ارسال ماکارونی اسپاگتی به ساحل عاج

ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی ایرانی با توجه به کیفیت و قیمت مناسب آن پتانسیل و تقاضای بسیاری را در کشورهای آفریقایی و نیز آمریکای لاتین دارد. در حال حاضر حجم قابل توجه از این محصول در کانتینر های 20 فوتی و 40 فوتی از بندرعباس و نیز سایر بنادر کشور به مقصد کشورهای آفریقایی مختلف از جمله ساحل عاج، کنیا، سومالی، نیجریه و غیره و نیز کشور ونزوئلا ارسال می گردد.
البته با بررسی آمارها و با توجه پتانسیل های موجود در کشور با افزایش توجه و برندسازی مناسب برای ماکارونی های تولید شده در کشور، در بازارهای بین المللی می توان میزان صادرات ماکارونی ایران به سایر نقاط جهان را افزایش داد و به جایگاه واقعی خود نزدیک کرد.

خرید ماکارونی اسپاگتی صادراتی به ساحل عاج

خرید ماکارونی صادراتی از ایران

به منظور ثبت سفارش و خرید ماکارونی صادراتی می بایست ابتدا حجم سفارش و نوع بسته بندی مورد نظر را مشخص کرد. سپس با بررسی آنالیز ماکارونی و توافق در مورد شرایط پرداخت، سفارش خرید ماکارونی ها ثبت شده و در زمان مورد نظر با توجه موارد توافق، تحویل داده می شود. همچنین مجوزها و استانداردهای مورد نیاز صادراتی، جهت انجام امور گمرکی و ترخیص محصول، ارسال می گردد.
به منظور خرید ماکارونی های صادراتی از ایران با بهترین کیفیت و قیمت مناسب شما می توانید با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت ما ارتباط گرفته و شرایط فروش محصول و نیز لیست قیمت روز انواع ماکارونی ها را به صورت FOB یا غیره دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما