خرید عمده کنسرو مایه ماکارونی با بهترین قیمت

خرید عمده سویا فله خوراکی و کنسرو مایه ماکارونی با بهترین قیمت امروزه به آسانی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت عمده فروش انواع کنسرو و سس مایه ماکارونی آماده و نیز آگاهی از بهترین روش خرید عمده این محصولات با ارزان ترین قیمت کافی است ادامه این مطلب را مشاهده نمایید.

فروش عمده سس ماکارونی آماده

مایه ماکارونی چیست

همان طور که می دانید یکی از محبوب ترین دسته های مواد غذایی در سراسر جهان انواع ماکارونی، پاستا و لازانیا هستند که بیشتر طرفداران این غذاها نیز کودکان می باشند.
اما امروزه با توجه به مشغله های بسیار زیاد افراد بسیاری از خانواده ها زمان کافی برای پخت و تهیه یک غذای خانگی مفید و مغذی را ندارند. خوشبختانه برای این موضوع نیز راهکار مناسبی ایجاد شده است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک غذای بسیار لذیذ و در عین حال مقوی را برای افراد خانواده خود تهیه کنید.

حال این سوال پیش می آید که این اتفاق چگونه ممکن است؟
پاسخ ما به این سوال بسیار ساده است. در واقع شما می توانید با خرید انواع سس ها و کنسرو مایه ماکارونی آماده و تنها با ریختن ماکارونی ها در آب جوش، در عرض چند دقیقه یک غذای خانگی گرم و کامل را آماده کنید و در زمان خود نیز صرفه جویی انجام دهید.
طرز تهیه ماکارونی با مایه ماکارونی آماده بسیار آسان و سریع می باشد که برای همه افراد امکان پذیر است.

مایه ماکارونی و لازانیا چیست

تولید مایه ماکارونی

شرکت های تولید کننده کنسرو همواره در تلاش برای تهیه بهترین محصولات با تنوع بالا برای کاربردها و سلایق مختلف می باشند.
امروزه کارخانجات تولید کننده سس و کنسرو مایه ماکارونی در بسیاری از شهرهای کشور از جمله شهرهای تهران، کرج، مازندران، مشهد و غیره وجود دارند و این محصولات را در مدل ها و بسته بندی های گوناگون تولید و در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می نمایند.

جالب است بدانید که این کنسروها کاملا بهداشتی و همچنین مقرون به صرفه هستند و به دلیل این که حاوی قارچ و سویا می باشند، منبع عالی پروتئین و دارای خواص تغذیه ای فراوانی هستند و با توجه به این که شرکت های تولید کننده این محصولات از راز خوشمزه شدن مایه ماکارونی آگاهی دارند، می توانید ماکارونی و لازانیا را بهترین و لذیذترین طعمی که تا به حال چشیده اید استفاده کنید.
سایر ترکیبات به کار رفته در انواع سس و کنسرو مایه ماکارونی شامل سویا، رب گوجه فرنگی، پیاز، قارچ، فلفل دلمه، سرکه، نشاسته، نمک، روغن مایع گیاهی، آب، شکر و ادویه هستند.

کارخانه تولید مایه ماکارونی آماده

خرید مایه ماکارونی آماده

امروزه انواع سویا کیلویی و کنسروهای مایه ماکارونی و سس ماکارونی آماده را می توانید به سهولت از فروشگاه ها و هایپرمارکت های اطراف محل زندگی خود با قیمت مناسب تهیه کنید و از آن ها برای تهیه غذایی مناسب و لذیذ و در عین حال ارزان قیمت استفاده کنید. انواع مایه ماکارونی با طعم های مختلف در بازار موجود می باشد و انتخاب مایه ماکارونی خوشمزه با توجه به سلیقه افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.

کنسرو سس ماکارونی با سویا و قارچ دارای حدود 267 کیلوکالری انرژی می باشد و به راحتی می تواند میزان کالری مورد نیاز بدن را تامین نماید. این سس ها همچنین شامل مقدار کمی قند، چربی و نمک هستند.

در حال حاضر انواع متنوعی از این کنسرو ها با استفاده از مواد مختلف تولید و در بازار ارائه می شوند. برخی از انواع آماده مایه ماکارونی و لازانیا عبارتند از:

[tie_list type=”checklist”]

  • مایه ماکارونی بدون گوشت
  • مایه ماکارونی آماده با سویا
  • مایه ماکارونی با قارچ
  • سس مایه ماکارونی و لازانیا

[/tie_list]

خرید مایه ماکارونی آماده

قیمت عمده انواع کنسرو مایه ماکارونی

به طور معمول کنسرو های مایه ماکارونی در قوطی های 350، 380، 390، 400 و 420 گرمی بسته بندی شده و در شل های 12 عددی قرار گرفته و پس از شیرینگ بسته بندی ها به صورت عمده توزیع می گردند.
قیمت این محصولات عمدتا از 11 هزار تومان الی 14 هزار تومان می باشد. مشخصا قیمت مصرف کننده محصولات مختلف با قیمت خرید و فروش آن محصول متفاوت می باشد. اما چگونه می توان آخرین و به روز ترین لیست قیمت عمده انواع کنسرو مایه ماکارونی را دریافت نمود؟
جهت اطلاع از قیمت عمده این محصول و خرید به صورت عمده می توانید با مشاورین فروش شرکت تماس گرفته و به آسانی قیمت عمده محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

در حال حاضر انواع کنسرو آماده مایه ماکارونی با برندهای متنوع تولید و توزیع می شود که در ادمه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

[tie_list type=”starlist”]

  • کنسرو مایه ماکارونی دلپذیر
  • کنسرو سس ماکارونی دلوسه
  • کنسرو سس ماکارونی برتر
  • مایه ماکارونی و لازانیا هانی
  • کنسرو سس ماکارونی شیفته
  • کنسرو مایه ماکارونی و لازانیا بهروز
  • کنسرو سس مایه ماکارونی سیکارو
  • سس ماکارونی سحر
  • کنسرو مایه ماکارونی تبرک
  • کنسرو مایه ماکارونی چین چین
  • مایه ماکارونی چاشنی
  • کنسرو سس ماکارونی یک و یک

[/tie_list]

که علاوه بر موارد اعلام شده، انواع برندهای مجید، شهدین، راشنو، سیبون، ماهوند، مشکات، قدس خراسان، لئونارد، بدر، ذائقه، زشک، اتنخاب و غیر ه نیز در بازار موجود می باشند.

قیمت عمده انواع کنسرو مایه ماکارونی

فروش کنسرو مایه ماکارونی و لازانیا

کنسرو ها در حال حاضر دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به زمان ماندگاری بالا و حمل و نقل آسان برای صادرات نیز مناسب می باشند. یکی از انواع کنسروها که توسط شرکت های تولید کننده کنسرو وسس در ایران تولید می شود، کنسرو سس مایه ماکارونی و لازانیا می باشد که توسط نمایندگی های فروش و شرکت های پخش عمده مواد غذایی در سراسر کشور توزیع شده و سپس به دست مصرف کننده نهایی می رسد.
همچنین صادرات کنسرو مایه ماکارونی آماده به کشورهای مختلف جهان امکان پذیر است که می تواند موجب ارزآوری، کارآفرینی و رشد اقتصادی کشور شود.
بنابراین با توجه به اهمیت صنعت ماکارونی در کشور و میزان صادرات ماکارونی از ایران، بهتر است روی صادرات این کنسرو ها نیز توجه بیشتری معطوف گردد.

فروش کنسرو مایه ماکارونی و لازانیا

به منظور خرید عمده انواع کنسرو مایه ماکارونی شما می توانید مشاورین شرکت صنایع غذایی یاسین تماس گرفته و پس از استعلام قیمت، محصولات مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما