خریدار انواع ماکارونی عمده برای بازار داخل و صادراتی

خریداری انواع سویا فله خوراکی و ماکارونی عمده برای بازار داخل و صادراتی با قیمت مناسب و به صورت توافقی امکان پذیر است. همان طور که می دانید امروزه خرید و فروش ماکارونی در بازارهای بین المللی بسیار گسترده بوده و کشورهای مختلف از سراسر جهان با توجه به قیمت و کیفیت مناسب ماکارونی های ایرانی به دنبال خرید ماکارونی با حجم های بسیار بالا از کشور ایران می باشند.
چنانچه شما نیز جزو تولید کنندگان ماکارونی، پاستا و ورمیشل بوده و قصد ورود به بازارهای متنوع جهانی را دارید حتما ادامه این مطلب جذاب را مشاهده نمایید.

خریدار انواع ماکارونی صادراتی

قیمت عمده ماکارونی صادراتی

همان طور که شما نیز اطلاع دارید با توجه به هزینه مربوط به مواد اولیه و شرایط تولید و عرضه ماکارونی در ایران، قیمت تمام شده ی انواع ماکارونی که در کشور ما تولید می شوند در مقایسه با قیمت های جهانی ماکارونی در سایر کشورها بسیار مناسب و رقابتی می باشد.
همچنین با توجه به پتانسیل بالای صنعت ماکارونی و حجم بالای معاملات خرید و فروش ماکارونی در جهان می تواند بستر ایده آلی را برای اشتغال هموطنان عزیز و بهبود وضعیت اقتصادی کشور ایجاد کند.

با توجه به استفاده از دستگاه های پیشرفته در بسیاری از کارخانه های سراسر کشور می توان گفت که کیفیت تولید ماکارونی در کشور در شرایط مطلوبی بوده و قابلیت پاسخگویی بسیاری از درخواست های بین المللی را دارا می باشد.

قیمت عمده ماکارونی صادراتی

عرضه ماکارونی ایرانی به بازارهای بین المللی

در حال حاضر تعداد بالایی از تاجران در نقاط مختلف جهان با توجه به آشنایی از پتانسیل تولید کنندگان ایرانی به دنبال خرید سویا کیلویی و ماکارونی از کشور ایران می باشند. اما با این وجود به نظر می رسد هنوز آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم ماکارونی های ایرانی را به سراسر جهان معرفی کرده و از پتانسیل های ویژه این بازار گسترده و پر سود به طور قابل قبولی استفاده کنیم.
برای این منظور باید به دنبال ایجاد مزیت های رقابتی در بازارهای بین المللی خرید و فروش ماکارونی بوده و با شناسایی تمامی نیازهای خریداران ماکارونی در تمامی نقاط دنیا، بتوانیم محصولان مناسب را به آن ها ارائه دهیم.
بسیاری از خریداران ماکارونی رشته ای در کشورهای همسایه به دنبال خرید ماکارونی رشته ای 500 گرمی و 700 گرمی به قطر 1.2 یا 1.7 هستند. اما برخی دیگر از تقاضاهای مشتریان در بازارهای صادراتی عبارتند از:

[tie_list type=”checklist”]

  • ماکارونی رشته ای 150 گرمی و 250 گرمی
  • ماکارونی رشته ای درشت با قطر 3 میلی متر
  • ماکارونی رشته ای 900 گرمی
  • ماکارونی فرمی 500 گرمی و یک کیلوگرمی
  • انواع ورمیشل آشیانه ای و تیغه ای در بسته بندی های متنوع
  • ماکارونی فله ای در کیسه های ده کیلویی

[/tie_list]

همچنین ایجاد تنوع در شکل ظاهری و بسته های ماکارونی ها می تواند توجه مشتریان را به طور ویژه ای به بازار ایران معطوف نماید. امروزه اکثر افراد جامعه در سراسر جهان خواستار ایجاد تنوع در محصولات مصرفی خود هستند و باید با استفاده از راهکارهای به روز جهانی در صدد باشیم تا به سلیقه های مختلف و تقاضاهای موجود در بازار ماکارونی پاسخ دهیم.

عرضه ماکارونی ایرانی به بازارهای بین المللی

صادرات ماکارونی ایرانی

علیرغم مشکلاتی در زمینه تولید داشته است، همواره کشور ما دارای پتانسیل بالایی در زمینه تولید محصولات مختلف بوده است. در حال حاضر کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده ماکارونی در جهان شناخته می شود. اما باور بر این می باشد که تا به حال از تمامی ظرفیت های تولید ماکارونی در کشور به طور کامل استفاده نشده است و امروزه همچنان می توان ظرفیت تولید ماکارونی در کشور را به طور چشم گیری افزایش داد.

برای دستیابی به این هدف ابتدا باید شناسایی انواع ماکارونی های ایرانی در بازارهای جهانی به بهترین شکل انجام گیرد تا مشتریان و خریداران ماکارونی و پاستا در تمام دنیا برای تهیه محصولات خود از کشور ما اقدام کنند. سپس با توجه به تقاضاهای ایجاد شده می توان تولید انواع ماکارونی در سراسر کشور را گسترش داده و ماکارونی های تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی به اقصی نقاط جهان صادر شوند.

آمار صادرات ماکارونی ایران و جهان

فروش ماکارونی ارزان قیمت

متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می شود که تولید کنندگان و فعالان عرصه های مختلف تجاری برای ایجاد رقابت با سایر تامین کنندگان موجود در بازار، تنها به دنبال کاهش قیمت محصولات خود و در واقع عرضه ماکارونی های ارزان قیمت هستند. که این موضوع مضرات بسیاری را در زمینه صادرات این محصولات ایجاد می کند.
از جمله این که موجب از بین رفتن سودهای موجود در زمینه صادرات ماکارونی شده و تولید کنندگان به دلیل فضای رقابتی شدید مجبور می شوند محصولات خود را به قیمت تمام شده و تولید، به مشتریان صادراتی عرضه کرده که در این زمینه هیچ کمکی به رشد اقتصادی کشور صورت نمی گیرد.
همچنین با کاهش مداوم قیمت توسط عرضه کنندگان ماکارونی در کشور موجب می شود که کشور ایران به عنوان تامین کننده اجناس بی کیفیت در جهان شناخته شده و از بازارهای درجه یک اروپایی محروم بمانیم.

بنابراین بهترین راهکار برای ایجاد رقابت و ارتباط با مشتریان صادراتی، به جای کاهش قیمت، افزایش و نوآوری در خدمات و نیز ایجاد ساختارهای نوین فروش می باشد.

شما می توانید برای پیدا کردن مشتریان صادراتی در بازار ماکارونی با ما ارتباط گرفته و به راحتی محصولات خود را در جهان با قیمت مطلوب و حجم فروش بالا عرضه نمایید.

فروش ماکارونی اسپاگتی ارزان قیمت

خرید انواع ماکارونی صادراتی

امروزه خریداران عمده ماکارونی از کشورهای همسایه و نیز سایر کشورها به دنبال خرید ماکارونی با حجم های بالا و کیفیت مطلوب می باشند. بنابراین تولید کنندگان ماکارونی در ایران می توانند با ایجاد بسته بندی های مناسب و ارائه ماکارونی های متنوع، محصولات خود را در اختیار آنان قرار دهند. خرید و فروش ماکارونی در بازارهای صادراتی معمولا در حجم های بالا صورت می گیرد و خریداران ماکارونی صادراتی، چندین کانتینر 20 فوت یا 40 فوت از ماکارونی ها را خرید می کنند.

خرید و فروش انواع ماکارونی صادراتی

چنانچه تولید کنندگان انواع ماکارونی در سراسر کشور محصولات خود را با قیمت مناسب به ما معرفی کنند، شرکت ما می تواند ماکارونی ها را در حجم های بالا خریداری کند و شما می توانید به راحتی با مشتریان صادراتی ارتباط بگیرید.

همکاری با تولید کنندگان ماکارونی در سراسر کشور

شرکت صنایع غذایی یاسین با ایجاد ساختارهای گسترده فروش و بازاریابی در داخل کشور و نیز صادراتی در زمینه تولید و عرضه مستقیم ماکارونی فعالیت می کند و توانسته است با مشتریان فراوانی از تمامی نقاط جهان ارتباط برقرار کند.

همکاری با تولید کنندگان ماکارونی در سراسر کشور

در حال حاضر و با توجه به حجم بالای سفارشات، شرکت ما در نظر دارد تا با تمامی تولید کنندگان و فعالان صنعت ماکارونی کشور که علاقه مند هستند ساختارهای خود را گسترش دهند همکاری نماید و برای تامین انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ورمیشل (رشته سوپ) برای فروش در بازارهای داخلی و بین المللی از آنان کمک بگیرید.

امیداواریم تا از این طریق بتوانیم حضور قدرتمند تر از گذشته در بازارهای جهانی را تجربه کرده و با ارسال ماکارونی ایرانی به تمامی نقاط دنیا از پتانسیل های موجود در صنعت ماکارونی حداکثر استفاده را بکنیم و علیرغم ارزآوری و رشد اقتصادی کشور موجب پیشرفت بیش از پیش تولید کنندگان ماکارونی در کشور شویم.

در صورتی که شما نیز در زمینه تولید انواع ماکارونی، اسپاگتی و ورمیشل فعالیت می کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در این سایت از جمله، فرم ها، ایمیل، واتس اپ و یا تماس مستقیم با مشاوران شرکت با ما ارتباط گرفته و نام شرکت، انواع محصولاتی تولیدی و ظرفیت تولید روزانه خود را مشخص کنید تا بتوانیم با همکاری یکدیگر حجم بیشتری از خریداران ماکارونی در بازارهای جهانی را پاسخگو باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما