آخرین قیمت ماکارانی پیکولی ایرانی

سویا خوراکی کیلویی و ماکارانی یکی از از مواد اولیه بسیار پر کاربرد برای پخت غذا در ایران و جهان می باشد. ماکارانی انواع مختلفی دارد و همچنین در طرح ها، ابعاد و وزن های مختلفی روانه بازار می شود. یکی از پر فروش ترین اشکال ماکارانی پیکولی ایرانی است. اگر می خواهید با انواع ماکارانی و کیفیت هر کدام از آن ها آشنا شوید و یا نیاز به خرید عمده ماکارانی دارید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

آخرین قیمت ماکارانی پیکولی ایرانی

بهترین برند ماکارانی پیکولی خوشمزه

بهترین برند ماکارانی پیکولی خوشمزه

سویا روغنی 1401 و ماکارانی در ایران تحت عنوان برند های مختلفی تولید می شود. ماکارانی در دو نوع ساده رشته ای و شکل دار وجود دارد. از نظر نوع ماده استفاده شده در ماکارانی، ماکارانی سبزیجات، ماکارانی با آرد سمولینا و ماکارانی رژیمی انواع گوناگون این محصول هستند.

ماکارانی های رشته ای در بسته بندی های، ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۹۰۰ گرمی تولید می شود. قطر ماکارانی های میله ای هم دارای تنوع بسیاری است و از قطر ۱.۲ تا ۲.۵ چندین گونه ماکارانی رشته ای وجود دارد که برای مصارف مختلف قابل استفاده هستند. ماکارانی های شکل دار هم معمولاً در بسته‌ بندی‌ های ۵۰۰ گرمی عرضه می شوند.

ماکارانی های شکل دار دارای طرح های متنوعی مانند پیکولی، فیدلی، پنه، شلز و دیگر اشکال مختلف این محصول است. باید در انتخاب نوع ماکارانی دقت کرد تا ماکارانی خوشمزه پخت شود. ماکارانی معمولاً با آرد گندم غنی شده یا با آرد سمولینا و همچنین آرد جو تولید می شوند.

برای خرید تعداد بالای ماکارانی بهتر است از انواع مختلف آن خرید کرده تا به مخاطب خود تنوع بیشتری را ارائه دهیم.

خرید ماکارانی پیکولی به قیمت درب کارخانه

خرید ماکارانی پیکولی به قیمت درب کارخانه

 اگر به دنبال خرید ماکارانی پیکولی به صورت عمده هستید و به طرح های دیگر ماکارانی نیز نیاز دارید، از قسمت فروش سایت ما دیدن فرمایید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده مانند شماره های تلفن، مقدار محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ماکارانی ‌های این شرکت با کیفیتی مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای پیشنهاد به مشتریان می باشد و در کوتاه مدت سود شایانی نصیب شما متقاضی عزیز می کند. ماکارانی های این مجموعه با گذر از تست های کیفی و همچنین تست های ارزشیابی محصول یکی از بهترین ماکارانی های بازار است که قابل رقابت با تمام برند های داخلی و خارجی مشهور این عرصه می باشد.

کیفیت فوقالعاده این ماکارانی در پخت باعث می شود که متقاضیان بسیاری برای خرید این ماکارانی وجود داشته باشد. قیمت مناسب ماکارانی پیکولی این مجموعه باعث شده که ما شعار از تولید به مصرف را عملی نماییم و عملاً ماکارونی پیکولی را از درب کارخانه مستقیماً به خدمت شما عرضه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما