مرکز صادرات ماکارونی ایرانی

در ایران، صادرات ماکارونی حدود ۱۵۰ هزار تن در سال می باشد. با توجه به این امر که ماکارونی ایرانی بالاترین سطح استاندارد های بین المللی را دارد. ماکارونی ایرانی با داشتن مواد اولیه مرغوب که همان آرد سمولینا است، جایگاه ویژه ای در صادرات ماکارونی دارد. بازار صادراتی این محصول پر از رقیب های مختلف ترک و ایتالیایی است که فقط قیمت و کیفیت می تواند راهگشا باشد. مرکز صادرات ماکارونی ایرانی، حدود ۲۵ یا ۳۰درصد از تولید داخل را را به خود اختصاص داده است. صادرات ماکارونی ایرانی به کشور های مختلف جهان انجام می شود.

مرکز صادرات ماکارونی ایرانی

راهنمای خرید ماکارونی ایرانی

راهنمای خرید ماکارونی ایرانی

ماکارونی ایرانی رتبه چهارم جهان را از نظر کیفیت دارا می باشد. در خرید ماکارونی باید به نکته های مهمی توجه کرد تا بتوان یک محصول عالی و با کیفیت تهیه کرد.

یکی از نکات قابل توجه کیفیت ماکارونی است. در بیست سال اخیر ایران با حجم عظیمی از سرمایه گذاری و ارتقای فناوری در زمینه ماکارونی مواجه بوده تا صادرات ماکارونی ایرانی به رشد قابل توجهی برسد. خوشبختانه کیفیت تولید ماکارونی در ایران بسیار بالا و قابل توجه می باشد، به طوری که به کشور های اروپایی صادر می شود. و نکته دیگر ماکارونی های ایرانی استفاده از آرد سمولینا درون آن هاست. این آرد باعث خوش طعم و خوش عطر شدن ماکارونی می شود.

شرکت تولیدی ماکارونی مانا برای حفظ سلامت جامعه اقدام به تولید پاستا جامبو شلز غنی شده کرده است.

کارخانه ها انواع ماکارونی را در حجم های زیاد با بهترین مواد و در بهترین کیفیت به خریداران عرضه می کنند. هم چنین ماکارونی عمده قیمت خیلی کمتری دارد و خریدار همیشه به این قیمت کم و کیفیت بالا ماکارونی ایرانی جذب می شود.

صادرات انبوه ماکارونی ایرانی

صادرات انبوه ماکارونی ایرانی

صادرات انبوه ماکارونی ایرانی به بازار کشور های آسیای شرقی، آسیای میانه و خاورمیانه انجام می پذیرد. صادرات انبوه نشانه کیفیت ماکارونی ایرانی می باشد. تغییرات کیفی در هیچ محصول غذایی به اندازه ماکارونی در دست انسان نیست. ماکارونی ایرانی به طور کامل به نیاز غذایی انسان پاسخ می دهد و به خوبی می تواند جایگزین محصولات غذایی مثل پروتئین شود.

قیمت پاستا فست فود صادراتی همیشه توسط یک فروشنده تعیین نمی شود بلکه قیمت آنها توسط عرضه کنندگان که ارتباط بین فروشندگان و تولید کنندگان هستند، تعیین می شود تا همه مردم به یک قیمت از ماکارونی برخوردار شوند.

صادرات انبوه این محصول به کشور های مختلف ارز آوری را افزایش می دهد و هم چنین باعث توسعه صادرات مواد غذایی در ایران می شود. این محصول همانند سایر بخش های غذایی به دلیل ایجاد ارزش افزوده سهم عمده اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است و درآمد زایی زیادی برای کشور ایجاد می کند. با افزایش صادرات تولید کنند گان نیز به تولید بیشتر روی می آورند و ایران در تولید ماکارونی صادراتی پیشتاز خواهد شد به شرطی که از تولید کننده و صادرات حمایت کافی صورت بگیرد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما