ماکارونی فرمی زر ماکارون | بزرگترین تولیدی ماکارونی شکل دار

ماکارونی غذای مورد علاقه بسیاری از ایرانی ها بخصوص کودکان است. ماکارونی فرمی زر ماکارون برند معتبری است که طرفداران زیادی در بین آشپزان خانم دارد. ماکارونی در دسته پاستا است که در بیشتر کارخانجات به صورت خمیری دراز وخشک تولید می شود و پیش از مصرف به صورت جوشانده برای سالاد ماکارونی و یا به صورت دم کشیده استفاده می شود. شکل ماکارونی در هر کشوری متفاوت است. این محصول در بسیاری از استانهای ایران تولید و روانه بازار می شود. امروزه در ایران پنج کارخانه عظیم ماکارونی وجود دارد که جزو برندهای معتبر هستند.

ماکارونی فرمی زر ماکارون | بزرگترین تولیدی ماکارونی شکل دار

انواع ماکارونی های شکل دار

انواع ماکارونی های شکل دار

بسته بندی ماکارونی چندین شکل دارد که شامل:

الف. انواع ماکارونی کوتاه وپهن                                ب. انواع ماکارونی بلند

انواع ماکارونی کوتاه و پهن:                                    ۱. ماکارونی کوتاه و پهن به شکل های صدفی حلزونی ماپیچ ریسمان صاف تابیده خط دار پر یا خالی.

۲. ماکارونی کوتاه و پهن ریز به شکل های ستاره ای مثلث عدسی حبه ای حلقه ای انگشتری الفبایی که بیشتر برای سوپ است.

۳. ماکارونی کوتاه و پهن کمانی به شکل های که با سطح صاف یا شیب دار.

انواع ماکارونی بلند:                                              ۱. ماکارونی بلند مطلق لوله ای و بلند میان خالی.

۲. ماکارونی بلند میان پر تخت و پهن.

۳. ماکارونی بلند میان پر میله ای.

۴.ماکارونی بلند میان پر میله ای نازک.

در بیشتر برندها ی ماکارونی این شکل های مختلف ماکارونی تولید می شود و در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود.

شرکت تولیدی ماکارونی مانا برای حفظ سلامت جامعه اقدام به تولید پاستا جامبو شلز غنی شده کرده است.

ویژگی های ماکارونی فرمی زر ماکارون

ویژگی های ماکارونی فرمی زر ماکارون

ماکارونی فرمی زر غذای کاملی برای بدن است سرشار از اسید فولیک است. انواع ماکارونی فرمی  مانند اسپاگتی٬ ورمیشل ٬ نودل ٬ و لازانیا را در بر می گیرد علاوه بر این انواع مختلفی از ان بر حسب فرهنگ غذایی وجود دارد ارزش غذایی ماکارونی بر حسب کیفیت اردی که در ان استفاده می شودفرق دارد. اگر از آرد با کیفیت درجه یک استفاده شود ارزش غذایی ان بیشتراست . ماکارانی محصولی نیمه فرآیند است که در تهیه آن فانتزی بودن نوآوری و حتی علم تغذیه سهم زیادی دارد ماکارونی سرشار از ویتامین آ می باشد که برای سلول های پوستی مفید است به رشد مو کمک برای سلامت قلب و عروق و عضلات مفید است بهترین منبع برای افزایش وزن انرژی زا و مفید برای کم خونی و سلامتی استخوان ها می باشد و غذای مخصوص ورزشکاران است‌

قیمت فروش عمده انواع ماکارونی

قیمت فروش عمده انواع ماکارونیکارخانجات معروفی مثل زر ماکارون، تک ماکارون، مانا و غیره در ایران است که انواع ماکارونی با اشکال مختلف را تولید و روانه بازار میکنند که قیمت آن ها نیز بر اساس نوع برند و کیفیت مواد به کار برده در آن مثل آرد متفاوت است این شرکت ها محصول تولیدی خود را به صورت عمده به عمده فروشان مواد غذایی و یا خرده فروشان مواد غذایی عرضه می کنند واین واسطه گران این محصول را با قیمت های متفاوت درج شده بر روی محصول به دست مصرف کننده می رسانند.

قیمت پاستا فست فود صادراتی همیشه توسط یک فروشنده تعیین نمی شود بلکه قیمت آنها توسط عرضه کنندگان که ارتباط بین فروشندگان و تولید کنندگان هستند، تعیین می شود تا همه مردم به یک قیمت از ماکارونی برخوردار شوند. قیمت خرید ماکارونی بر حسب انواع آن شکلی و ساده و سوپی رشته ای فرق دارد. قیمت فروش تک ماکارون، زر، مانا و… با توجه به کیفیت آنها متفاوت است. ماکارونی فله ای یا کیلویی در بسته بندی و قیمت مناسب نیز تولید می شود . زر ماکارون، تک ماکارون، مانا، مک و رشد برندهایی هستند که فروش ماکارونی فله ای هم عرضه می نمایند.

بزرگترین تولیدی انواع ماکارونی در ایران

بزرگترین تولیدی انواع ماکارونی در ایرانایران یکی از بزرگترین تولید کننده ماکارونی در جهان است زیرا شرایط اقلیمی، جغرافیایی و زمین حاصلخیز در تولید گندم درجه یک را با بهترین کیفیت دارد گندم علاوه بر اینکه محصولی استراتژیک است ارزش غذایی بالایی دارد یکی از فرآوردهای تولید گندم، ماکارونی است ویکی از بزرگترین کارخانجات تولیدماکارونی٬ کارخانه زر ماکارون است که از بهترین وبا کیفیت ترین گندم دوروم برای تولیدمحصول خود استفاده می کند و سهمی از بازار ملی و بین المللی را به خود اختصاص داده است و با افزایش تولید انواع ماکارونی ساده و شکلی و انواع ماکارونی رشته ای با آرد سمولینا محبوبیت خود را حفظ نموده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما