قیمت ماکارونی جامبو | فروش عمده اسپاگتی

قیمت ماکارونی جامبو براساس شکل و طراحی خاصی که دارد و همچنین براساس وزن و گرم آن متفاوت می باشد. برای مثال نوعی از این ماکارونی جامبو که جامبو شلز 500 گرمی می باشد به صورت عمده 5100 تومان قیمت دارد.

تولید ماکارونی غیر دمی درجه یک و مرغوب با بهترین دستگاه های قالب گیری و بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در کارخانه‌ها صورت می‌گیرد

قیمت عمده ماکارونی براساس مواردی که در بالا ذکر شد متفاوت می باشد و نمی توان قیمت واحدی را برای آن بیان نمود.

قیمت ماکارونی جامبو | فروش عمده اسپاگتی

تولید انواع ماکارونی در ایران

تولید انواع ماکارونی در ایران

انواع ماکارانی دو دسته است که ماکارونی بلند و مارونی کوتاه و پهن است.

انواع ماکارونی بلند:

1. ماکارونی مطلق ،لوله ای، میانخالی با جدار صاف یا مخطط به طول 25 سانتی متر.

2. ماکارونی بلند ،میان پر،تخت و پهن به 3 تا 8 میلیمتر به نام رشته آشی

3. ماکارونی بلند،میان پر، میله ای به شعاع 1تا2.5 میلیمتر به نام اسپاگتی

4. ماکارونی بلند،میله ای نازک به شعاع .0.5 تا 0.8 میلی متر به نام ورمیشل که به شکل های رشته ای صاف ،مارپیچی به صورت چیده است.

انواع کوتاه و پهن:

1. ماکارونی کوتاه به شکل صدفی،حلزونی،مارپیچ،ریسمانی،صاف،تابیده،خط دار،پر یا میان خالی.

2. ماکارونی ریز به شکل های برنجی،ستاره ای ،مثلث،عدسی،حبه ای،انگشتری،الفبایی،اعداد و غیره که بیشتر برای سوپ به کار می رود.

3.ماکارون کمانی در این نوع کاکارونی کوتاه رشته های خمیر به وسیله قالب های ویژه خمیده و کمانی می شود. سطح خارجی این نوع ماکارونی ممکن است صاف یا شیب دار باشد.

فروش انواع ماکارونی از این سایت به طور مستقیم از کارخانه تولیدی امکان پذیر است.

نمایندگی فروش انواع ماکارونی درجه یک

نمایندگی فروش انواع ماکارونی درجه یک

نمایندگی فروش انواع ماکارونی درجه یک در بازار قدیمی به صورت قیمت یک کارتن ماکارونی داده و قیمت عمده فروش به اینگونه مشخص می شود و به فروش می رود اما امروزه در فروشگاه اینترنتی دارای  لیست قیمت کامل انواع ماکارونی در شکل و درجه یندی ها متفاوت دارا می باشد که شما می توانید به صورت آنلاین از قیمت عمده هر برند و یا نوع ماکارونی آگاه شوید و باهم مقایسه و از کیفیت آن مشاوره بگیرید و در آخر خرید عمده ماکارونی خود را به انجام برسانید سایت ما یکی از گزینه های فروشگاه اینترنتی می باشد که شما می توانید با خیال راحت خرید خود را به انجام برسانید.

علت تولید ماکارونی شکل دار و ماکارونی شکل دار صدفی در کارخانه ها برای این است که تنوع به این محصول داده باشند و همچنین مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را هم در داخل از کشور و هم درخارج از کشور به سوی خود جذب کنند

بازار فروش انواع اسپاگتی

بازار فروش انواع اسپاگتیزمانی از غنی شدن ماده غذایی اطمینان حاصل می کنیم که مواد غذایی مفید از بین نرفته باشد و ماده غذایی باید از یک ترکیب معین و مقدار مشخص تعیین شده باشد. این دومورد گفته شده باید به گونه ای باشد که نیاز بدنی انسان را تامین کند  از این جهت برند زر ماکارون در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماکارون می باشد و در سکوی نخست صنعت تولید ماکارون در ایران است.که نقش مهمی در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی بر عهده دارند. به نحوی که هم اکنون محصولات ماکارون ایرانی با برندهای معتبر جهانی به طور هم تراز در سطح بین المملی رقابت کند. و دارای انواع ماکارون چون: اسپاگتی،فرمی، آشیانه ای، لازانیا ،جامبو،سوپی، فراسودمند می باشد که برای تهیه آن به طور مسقیم و غیر مسقیم می باشد که برای نمونه  شما برای خرید ماکارونی جامبو که در مهمانی ها نما زیبایی دارد به طور غیر مسقیم می توانید  از طریق بازار قدیمی  تهیه کنید و یا از طریق مسقیم از کارخانه(بی واسطه) بازار آنلاین تهیه نمایید.

قیمت خرید انواع ماکارونی جامبو

قیمت خرید انواع ماکارونی جامبوجامبو از انواع غذاهای فرنگی می باشد که برای پر کردن شکم ماکارون صدفی از مواد گوشتی و سبزیجاتی استفاده می شود و می توان به راحتی سرو کرد. جامبو ماکارونی و لازانیا از غذاهای خوشمزه و لذیذ و پر طرفدار می باشد. خریدماکارون جامبو را در برند های مختلف از لیست قیمت درب کارخانه آنها از طریق مشاوره اینترنتی از سایت ما آگاه شوید و پس از مطمئن شدن از کیفیت براساس بوجه خود خرید کنید . سایت ما یکی از مجهزترین سایت ها در فروش اینترنتی در حال حاضر است که دارای بیشتر برندهای موجود در سطح کشور در زمینه ماکارون را دارا می باشند شما با تماس کارشناسان ما می توانید بهترین برند براسا سلیقه خود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما