فروش ماکارونی آشیانه ای با طعم سبزیجات

ماکارونی آشیانه ای به دلیل شکل و فرم خاصی که دارد، کودکان از طرفداران اصلی این غذا هستند ماکارونی با طعم های بسیار مختلفی از جمله سبزیجات عرضه می‌ دهد.
فروش ماکارونی آشیانه ای با طعم سبزیجات از طریق مرکز ما به صورت عمده انجام می ‌شود که شما خریداران گرامی می توانید از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی ما این محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت عمده خریداری نمایید.

فروش ماکارونی آشیانه ای با طعم سبزیجات

طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای

طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای

یکی از جدیدترین فرم پاستا با ماکارونی نوع ورمیشل آشیانه ای می باشد که ظاهر بسیار زیبایی دارد و با شکل های متفاوت و جذاب قابل پخت است به همین دلیل یک غذای بسیار پرطرفدار و محبوب شناخته شده است در اینجا می خواهیم یک مدل  غذا با این ماکارونی برای شما آموزش دهیم.
برای شروع به یک بسته ماکارونی، پنیر پیتزا، گوشت چرخ کرده یا سویا، پیاز، فلفل دلمه ای، قارچ، رب گوجه فرنگی، آویشن، فلفل، زردچوبه  و نمک نیاز دارید که شما با توجه به تعداد خود مواد داخل ماکارونی را کم یا زیاد می کنید.
در ابتدا در یک قابلمه آب را بگذارید تا به جوش بیاید شما هم در همین حین می‌توانید  مواد داخل ماکارونی را آماده کنید. برای اینکار ابتدا پیازها را سرخ کنید. پس از طلایی شدن، گوشت چرخ کرده یا سویا را اضافه کنید.
پس از طلایی شدن گوشت یا سویا، فلفل دلمه‌ای را اضافه کنید سپس قارچ ها را در ظرفی دیگر تفت دهید و بگذارید تا آب قارچ ها بخوبی تبخیر شود  سپس قارچ به مواد اضافه کنید. پس از افزودن ادویه ها و نمک، اجازه دهید کمی حرارت ببیند و سپس از روی شعله بردارید.
حال ماکارونی ها را در آب به جوش آمده به همراه کمی نمک و روغن بریزید پس از گذشت 8 الی 10 دقیقه  به کمک یک کفگیر یا قاشق مخصوص آنها را در داخل آبکش گذاشته تا آب اضافی آنها کشیده شود. حال می توانید آن را در یک ظرف پیرکس قرار داده و مواد را روی آن بگذارید و در انتها پنیر ‌پیتزا را بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد در فر قرار دهید.

خرید بهترین ماکارونی آشیانه ای 500 گرمی

خرید بهترین ماکارونی آشیانه ای 500 گرمی

این محصول در طعم های مختلف و بسته بندی های گوناگون به فروش می رسد که قیمت ماکارونی آشیانه ای با توجه به همین موارد و میزان و نوع خرید نیز تغییر می‌کند.
شما عزیزان جهت خرید ماکارونی آشیانه ای ۵۰۰ گرمی می‌توانید با قیمت بسیار مناسب این محصول را خریداری نمایید. بسته بندی 500 گرمی با توجه به مصرف بالا، از پرفروش ترین نوع بسته بندی ماکارونی می باشد که شما می توانید آن را در حجم بالا خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما