فروش عمده ماکارونی فرمی فله صادراتی و داخلی

فروش عمده ماکارونی فرمی فله صادراتی و داخلی توسط شرکت های معتبر انجام گرفته و محصولات با کیفیت تولید شده در داخل کشور و نیز برای بازارهای صادراتی ارسال و مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده ماکارونی فرمی

انواع ماکارونی فرمی

ماکارونی یکی از مواد غذایی محبوب در کشور می باشد که همان طورکه می دانید با استفاده از آرد به عنوان ماده اصلی و برخی موارد دیگر مانند بتاکاروتن، و توسط دستگاه های اتوماتیک تولید می شود.
ماکارونی های فرمی یا ماکارونی شکل دار در شکل ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ماکارونی ها معمولا در بسته بندی های 500 و یا 400 گرمی بسته بندی و برای فروش در بازار عرضه می شوند.

فروش عمده ماکارونی فله

عرضه ماکارونی فله

در حال حاضر علاوه بر ماکارونی های بسته بندی، انواع ماکارونی رشته ای و فرمی به صورت فله ای نیز موجود می باشند که در داخل و نیز برای صادرات به مشتریانی که تقاضای این نوع ماکارونی را دارند ارائه می شود.
ماکارونی های فله ای در کیسه های معمولا 20 یا 25 کیلویی و دارای تاریخ تولید و انقضا و نشان بهداشت می باشند.

علاوه بر ماکارونی های ساده، ماکارونی فرمی سبزیجات یا ماکارونی های رنگی نیز تقاضای بالایی دارند و می توان از آن ها استفاده نمود.

صادرات ماکارونی فرمی به عراق

ماکارونی های فرمی و نیز ورمیشل فله ای از تقاضای بالایی برای کشور عراق برخوردار هستند و در حال حاضر این محصول در حال ارسال می باشد.

در زمان ارسال محموله صادراتی، مجوزهای مورد نیاز محصول برای انجام امروز گمرکی ارسال شده و این امور توسط ترخیص کار انجام می گیرد.
چنانچه شما نیز قصد خرید انواع ماکارونی فرمی و رشته ای فله برای صادرات به عراق و یا سایر کشور ها از جمله افغانستان را دارید، می توانید با مشاوران فروش مجموعه ارتباط بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کرده و با توجه به نوع درخواست مورد نظر بهترین پیشنهاد را برای همکاری ارائه نمایند.

فروش عمده ماکارونی فرمی و فله صادراتی

خرید ماکارونی فرمی مرغوب

به منظور ثبت سفارش و خرید محصولات مورد نظر خود شما می توانید درخواست خود را از طریق فرم های موجود در سایت ارسال نموده و یا با شماره تماس اعلام شده تماس بگیرید تا مشاوران فروش مجموعه شما را راهنمایی نموده و اطلاعات لازم را برای شما ارسال کنند.
برای این مظنور سعی کنید نوع محصول درخواستی و مقدار آن و یا مقصد بار را تا حد امکان به طور دقیق تر اعلام کنید تا روال کار سریع تر انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما