خرید ماکارونی اسپاگتی صادراتی برای آفریقا با بهترین قیمت

ماکارونی رشته ای اسپاگتی و انواع ماکارونی فرمی تولید شده در کشور ایران با توجه به کیفیت و قیمت مناسب از پتانسیل خوبی در بازارهای جهانی برخوردار می باشد. و می توان انواع ماکارونی صادراتی را با بهترین شرایط خریداری کرده و نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای آفریقایی ارسال نمود.

خرید ماکارونی اسپاگتی صادراتی

خرید اسپاگتی 400 گرمی صادراتی

ماکارونی رشته ای یا همان اسپاگتی همچنان محبوب ترین نوع ماکارونی مورد استفاده در جهان می باشد که بیشترین میزان درخواست را دارد. یکی از انواع درخواست های خرید ماکارونی در بازار صادراتی، مربوط به ماکارونی رشته ای با بسته بندی 400 گرمی است.

ماکارونی های رشته ای با توجه به نوع سفارش و درخواست بازار هدف در اوزان متنوعی بسته بندی و ارائه می شوند که از جمله آن می توان ماکارونی رشته ای اسپاگتی با بسته بندی 200،400،500،700 و 900 گرمی را نام برد. اما به طور معمول و متداول ماکارونی رشته ای در بسته بندی 700 گرمی و سپس در کارتن های 20 عددی قرار گرفته و عرضه می گردد.

خرید ماکارونی اسپاگتی عمده

عرضه مستقیم انواع ماکارونی اسپاگتی

ماکارونی یا پاستا از جمله مواد غذایی دارای کربوهیدرات و دارای انرژی بالا می باشد. که معمولا با استفاده از گندم دوروم و یا آرد نول تولید می گردد.

هر چند امروزه انواع ماکارونی های شکل دار مانند ماکارونی فرمی پیچی، زانویی، صدفی و غیره نیز تولید و عرضه می گردد اما هنوز بیشترین میزان درخواست در این حوزه مربوط به ماکارونی رشته ای اسپاگتی می باشد.

ماکارونی رشته ای معمولا دارای قطرهای 1.2،1.4 یا 1.7 میلی متر می باشد که با توجه دستور طبخ آن در صورت نازک تر بودن رشته ها، زمان جوش کمتری باید در نظر گرفته شود و برعکس.

با حضور مناسب در بازارهای جهانی و افزایش میزان صادرات این محصول از کشور ایران، می توان شاهد افزایش اشتغال و رشد بیشتر کشور نیز باشیم.

قیمت فروش ماکارونی اسپاگتی صادراتی

قیمت انواع ماکارونی صادراتی

با وجود افزایش قیمت گندم و آرد در آغاز سال جدید که مشکلاتی در حوزه ماکارونی ایجاد کرده بود اما همچنان در مقایسه غذاهای مختلف می توان گفت ماکارونی از جمله مواد غذایی با قیمت مناسب می باشد که با توجه به طعم و نیز خواص بالای آن همچنان از محبوبیت و استقبال گسترده ای در میان مردم جهان برخوردار است.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه، کنیا، سومالی، ساحل عاج و غیره و پتاسیل و درخواست بالایی برای محصولات ماکارونی و پاستا دارند و با توجه به شرایط کیفیت و قیمت مناسب ماکارونی های تولید شده در کشور ایران، می توان این محصول را در حجم های بالا به مقاصد مورد نظر ارسال نمود.

قیمت ماکارونی را می توان با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع و بسته بندی مورد نظر، کیفیت محصول و حجم سفارش مشخص نمود. جهت دریافت لیست قیمت صادراتی و خرید عمده انواع ماکارونی شما می توانید با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما